stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Er så trøtt og orker så lite, er det medisinen som gjør meg så trøtt? Da tar jeg vel for høy dose risperdal? Pulsen har ligget på under hundre nå, da er den vel ikke så høy 80-90? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Har ingen psykotiske symptomer, men er det meningen jeg skal være så trøtt? Eller går det over? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Er så trøtt og orker så lite, er det medisinen som gjør meg så trøtt? Da tar jeg vel for høy dose risperdal? Pulsen har ligget på under hundre nå, da er den vel ikke så høy 80-90? 80-90 er ganske høy hvilepuls. Det kan tyde på at du er i dårlig form i alle fall. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 80-90 er ganske høy hvilepuls. Det kan tyde på at du er i dårlig form i alle fall. I dårlig form? Hvordan da? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg mener høy hvilepuls er et tegn på at man er har dårlig kondisjon, og kanskje kunne hatt godt av litt trening. Mener ikke å skremme deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Jeg mener høy hvilepuls er et tegn på at man er har dårlig kondisjon, og kanskje kunne hatt godt av litt trening. Mener ikke å skremme deg. Å er det det? Men jeg orker jo ikke trene når jeg er så trøtt, og er redd pulsen skal bli enda høyere. Men føler jo meg i dårlig form da. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Å er det det? Men jeg orker jo ikke trene når jeg er så trøtt, og er redd pulsen skal bli enda høyere. Men føler jo meg i dårlig form da. Hvis du ikke er bra kan det nok vente litt. Det kan jo hende du er i toppform og at medisinene gir deg høy puls, men det får andre uttale seg om. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Hvis du ikke er bra kan det nok vente litt. Det kan jo hende du er i toppform og at medisinene gir deg høy puls, men det får andre uttale seg om. Den gjør meg iallefall trøtt tror jeg, men har tenkt på om risperdal kan gi meg høy puls og. Orker så lite og blir skikkelig ekkelt om jeg går ute, det er tungt å gå og det blir tåkete. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Er så trøtt og orker så lite, er det medisinen som gjør meg så trøtt? Da tar jeg vel for høy dose risperdal? Pulsen har ligget på under hundre nå, da er den vel ikke så høy 80-90?Tror det vil være lurt å forsøke å ikke kjenne så hardt etter hvordan du har det. Om mulig komme seg en tur ut eller i hvert fall litt i bevegelse. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Tror det vil være lurt å forsøke å ikke kjenne så hardt etter hvordan du har det. Om mulig komme seg en tur ut eller i hvert fall litt i bevegelse. Du har rett i det men gikk ute i går, var så redd jeg skulle dette i bakken. Jeg sitter jo bare her og kjenner på alt som foregår i kroppen, kan vel få angst av det. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Tror det er farligere å sitte stille enn å f.eks. gå en tur på 15 min... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Tror det er farligere å sitte stille enn å f.eks. gå en tur på 15 min... Enig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 (endret) Tror det er farligere å sitte stille enn å f.eks. gå en tur på 15 min... Blir så redd og ekkel i kroppen når jeg går, ser for meg at jeg kollapser og blir hentet av sykebil. Men ser at jeg burde komme meg ut, sitter og ligger for mye. Men når jeg var innlagt gikk jeg tur hver dag, men det var truggere for gikk med noen. Endret 2. september 2014 av stjernestøv 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hvordan var det du måle 80-90? Satt du i en stol? Eller hadde du ligget i sengen i 5 minutter helt i ro? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Hvordan var det du måle 80-90? Satt du i en stol? Eller hadde du ligget i sengen i 5 minutter helt i ro? Jeg pleier å ligge litt først så setter jeg meg opp og måler, tenker for mye på den pulsen...hele tiden. Tror det går meg litt på nervene, skal til psykolog på torsdag. Kanskje hun vet noe om hvorfor jeg er så trøtt. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Men hvis du ligger en stund, og så plutselig reiser deg opp, så er det vel helt naturlig at pulsen stiger... skal du finne hvilepulsen kan du ikke reise deg opp, spesielt om du er overvektig som du sier, da kreves det mer krefter å reise seg opp... Så hvis du måler 80-90 på den måten, kan du kanskje like gjerne ha 70 i hvilepuls... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Men hvis du ligger en stund, og så plutselig reiser deg opp, så er det vel helt naturlig at pulsen stiger... skal du finne hvilepulsen kan du ikke reise deg opp, spesielt om du er overvektig som du sier, da kreves det mer krefter å reise seg opp... Så hvis du måler 80-90 på den måten, kan du kanskje like gjerne ha 70 i hvilepuls... Tror ikke jeg har 70 da, men skal få samboeren til å ta pulsen mens jeg ligger senere. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Tror ikke jeg har 70 da, men skal få samboeren til å ta pulsen mens jeg ligger senere. Bare glem hele greia og gå deg en tur. Du får jo høy puls bare av å være nervøs for pulsen. Hvis jeg tilbringer flere dager i sofaen kan det nesten svartne for meg også når jeg reiser meg opp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Bare glem hele greia og gå deg en tur. Du får jo høy puls bare av å være nervøs for pulsen. Hvis jeg tilbringer flere dager i sofaen kan det nesten svartne for meg også når jeg reiser meg opp. Tok vival nå for ble så nervøs, nei ikke bra å ligge for mye i sofaen. Får se om jeg går en tur senere, kanskje noen vil gå litt med meg. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Du kan jo søke kommunen om fritidskontakt, som du kan gå turer med, og etterhvert begynne å trene med. Jeg er ganske sikker på at du vil få det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.