Gå til innhold

Prostitusjon og psykiatri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at en god del mennesker hadde blitt mye friskere dersom de hadde fått seg noe, folk som føler seg totalt mislykket isolerer seg ofte og får ingen sjangse til å få seg noe i praksis, kanskje prostitusjon burde vært på resept ? Hva synes dere ?

Skrevet

Jeg ville aldri benyttet meg av et slikt tilbud. De fleste ville neppe, men enkelte, ja.

Skrevet

Jeg ville aldri benyttet meg av et slikt tilbud. De fleste ville neppe, men enkelte, ja.

Hmm ja , jeg ville tatt imot da :P men jeg er jo litt spessiell så sikkert ikke representativ

Skrevet

Hmm ja , jeg ville tatt imot da :P men jeg er jo litt spessiell så sikkert ikke representativ

På "kontinentet" er det hele bydeler med (lovlige) bordeller. Burde ikke være nødvendig at staten skal betale det, vel... :P

Skrevet

Jeg synes dere menn burde lære dere til å ha sex med hverandre, damer liker ikke å prostituere seg. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 921bc...b3f
Skrevet

Jeg synes dere menn burde lære dere til å ha sex med hverandre, damer liker ikke å prostituere seg. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 921bc...b3f

Er mange damer som liker det, jo. De liker pengene, i alle fall, og de renner fort inn hvis de er begunstiget fra naturens side.

(Sier ikke at det er bra/greit nå, jeg svarer bare konkret på en feil du har skrevet.)

Skrevet

Jeg synes de pengene den moroa hadde kostet heller skulle vært brukt til å hjelpe de ikke fullt så lykkelige prostituerte(som det vel er flest av) til et bedre liv. Hvor vanskelig kan det være å få seg sex hvis man er kåt og virkelig vil det? Har du i det hele tatt prøvd? Det får nå være grenser for hva staten skal ordne for oss.  :)

Skrevet

Hvor vanskelig kan det være å få seg sex hvis man er kåt og virkelig vil det? Har du i det hele tatt prøvd?

Kan være veldig vanskelig det, for noen, hvis man har problemer med sosial kontakt. Ikke at prostitusjon hadde hjulpet på det, snarere tvert imot.

Bare ser for meg et slikt tilbud... det hadde vært sexarbeidere fra begge kjønn i alderen rundt 25, og så hadde "pasientene" vært menn og damer 50-80 år... som var ute etter ferskt kjøtt. :P

Eller skulle man sagt: "nei, du er 75, du er for gammel til å få sex."

Skrevet

Jeg tror at en god del mennesker hadde blitt mye friskere dersom de hadde fått seg noe, folk som føler seg totalt mislykket isolerer seg ofte og får ingen sjangse til å få seg noe i praksis, kanskje prostitusjon burde vært på resept ? Hva synes dere ?

Ja få horer inn på psykiatriske sykehus. Tror du virkelig man blir bedre av sex? Det siste jeg tenker på når jeg er syk er sex, vil bare bli bedre da.

Skrevet

Kan være veldig vanskelig det, for noen, hvis man har problemer med sosial kontakt. Ikke at prostitusjon hadde hjulpet på det, snarere tvert imot.

Bare ser for meg et slikt tilbud... det hadde vært sexarbeidere fra begge kjønn i alderen rundt 25, og så hadde "pasientene" vært menn og damer 50-80 år... som var ute etter ferskt kjøtt. :P

Eller skulle man sagt: "nei, du er 75, du er for gammel til å få sex."

For en røre det hadde blitt! :)

Kanskje vi heller skulle arrangert hotelltreff for de kåte med sosiale problemer? Maskeradetreff. Det hadde kanskje hjulpet med masker og lapp på magen der det stod hva man ønsket og om man kunne tenke seg noen grad av kommunikasjon. "Søker kvinne 19-30 år, røff sex, ønskelig med høy stønning, ikke oral, ingen verbal kommunikasjon".

Skrevet

For en røre det hadde blitt! :)

Kanskje vi heller skulle arrangert hotelltreff for de kåte med sosiale problemer? Maskeradetreff. Det hadde kanskje hjulpet med masker og lapp på magen der det stod hva man ønsket og om man kunne tenke seg noen grad av kommunikasjon. "Søker kvinne 19-30 år, røff sex, ønskelig med høy stønning, ikke oral, ingen verbal kommunikasjon".

Haha! :) Bedre forslag enn prostitusjon på resept, i hvertfall.

Gjest Gargamel
Skrevet

Hvor vanskelig kan det være å få seg sex hvis man er kåt og virkelig vil det? 

Det er nok veldig enkelt for noen og nesten umulig for andre.

Skrevet

Jeg synes de pengene den moroa hadde kostet heller skulle vært brukt til å hjelpe de ikke fullt så lykkelige prostituerte(som det vel er flest av) til et bedre liv. Hvor vanskelig kan det være å få seg sex hvis man er kåt og virkelig vil det? Har du i det hele tatt prøvd? Det får nå være grenser for hva staten skal ordne for oss.  :)

Norske prostituerte har det meget bra, de har alle behov dekket av staten men ønsker å prostituere seg for å få mer penger til luksusvarer. Utenlandske prostituerte er jo ofte her under mer eller mindre tvang og mister mye av pengene sine til bakmenn... selvfølgelig er det mange av dem som ikke er lykkelige men det er da selvfølgelig ikke snakk om tvangsprostituerte som skal være på resepten, det skal være frivillige Norske jenter som frvillig velger å selge sex for å tjene litt mer penger og gjøre samfunnet en tjeneste samtidig ;)

Skrevet

Folk hadde nok hatt bedre helse med mer normal/vanlig sex - det er vitenskaplig bevist. Sex med prostituerte derimot tror jeg ikke hadde hatt en slik virkning. Det er langt høyere smitterisiko med pristituerte foridi de har sex med flere. Prostituerte kan aldri gi deg noe mer en fysisk tilfredstillelse, aldri at man opplever sex som en fullbyrdelse av kjærlighet. De er jo ikke glade i kundene sine, men pengene. Da må god mental tilfredstillelse utebli. Derfor tror jeg at man har større fordel av å la være slik sex.

Livet er ikke helt uten motgang for noen. For de som sitter i rullestol og aldri får muligheten til sex (igjen), er det selvfølgelig trist. Tror bare ikke det egentlig er noe annerledes for dem å kjøpe sex enn for de friske. Slik sett opplever jeg det ekkelt at skattepenger skulle finansiere andres sexkjøp. Det er som å gjøre folk delaktig i noe mange ville ha sluppet. Der går en grense.

Anonymous poster hash: 6ebb1...ed3

Skrevet

Folk hadde nok hatt bedre helse med mer normal/vanlig sex - det er vitenskaplig bevist. Sex med prostituerte derimot tror jeg ikke hadde hatt en slik virkning. Det er langt høyere smitterisiko med pristituerte foridi de har sex med flere. Prostituerte kan aldri gi deg noe mer en fysisk tilfredstillelse, aldri at man opplever sex som en fullbyrdelse av kjærlighet. De er jo ikke glade i kundene sine, men pengene. Da må god mental tilfredstillelse utebli. Derfor tror jeg at man har større fordel av å la være slik sex. Livet er ikke helt uten motgang for noen. For de som sitter i rullestol og aldri får muligheten til sex (igjen), er det selvfølgelig trist. Tror bare ikke det egentlig er noe annerledes for dem å kjøpe sex enn for de friske. Slik sett opplever jeg det ekkelt at skattepenger skulle finansiere andres sexkjøp. Det er som å gjøre folk delaktig i noe mange ville ha sluppet. Der går en grense. Anonymous poster hash: 6ebb1...ed3

Har lest at i Danmark får rullestol brukere hjelp til slikt, andre handicappete også. De må betale selv.

Anonymous poster hash: ce1db...276

Skrevet

En god omgang puling er nok bedre enn pilletrille i mange tilfeller. :D

Skrevet

En god omgang puling er nok bedre enn pilletrille i mange tilfeller. :D

Vanskeli å kombinnere med ssri.

Skrevet (endret)

Vanskeli å kombinnere med ssri.

Lykkepiller og sex er dårlig blanding mener du? Hører at de hemmer sexlyst og orgasmeevne over tid. Puling derimot har jo ikke slike bieffekter og bør kanskje vurderes...

Endret av Maglor
Skrevet

Lykkepiller og sex er dårlig blanding mener du?

Men blir både lam og følelsesløs nedentil. Og mister all lyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...