Gå til innhold

Jeg fungerer ikke uten Abilify

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg tror jeg begynner å få TD !!!!!! Hva skal jeg gjøre? Jeg har rastløs tunge liksom.

Skrevet

Men jeg tror jeg begynner å få TD !!!!!! Hva skal jeg gjøre? Jeg har rastløs tunge liksom.

Jeg og ble redd for å få TD :( Må en ikke slutte da?

Skrevet

Hva er TD?

Skrevet

Jeg kan jo ikke slutte. Er jeg dømt til å få ufrivillige bevegelser rundt tunga i ung alder?

Skrevet

Hva er TD?

Tardivedyksiner eller noe sånt, ufrivvilige bevegelser :( Vet om ei som hadde det lenge, likevel gikk hun på de medisinene lenge. Jeg hadde det da jeg gikk på trilafon, laget trutmunn og det gikk min samboer på nervene. Heldigvis ga det seg da jeg sluttet.

Skrevet

Jeg kan jo ikke slutte. Er jeg dømt til å få ufrivillige bevegelser rundt tunga i ung alder?

Du kan jo bytte medisin eller? Jeg slutter hvis jeg får det :huh:

Skrevet

Du kan jo bytte medisin eller? Jeg slutter hvis jeg får det :huh:

Jeg har en facebookvenn som fikk TD av Latuda, og han skiftet til Seroquel og har fremdeles TD.

Dessuten tåler jeg ingen annen AP.

Har prøvd omtrent alt.

:( jeg får restless legs av AP.

Skrevet

Jeg har en facebookvenn som fikk TD av Latuda, og han skiftet til Seroquel og har fremdeles TD.

Dessuten tåler jeg ingen annen AP.

Har prøvd omtrent alt.

:( jeg får restless legs av AP.

Har du prøvd akineton?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis en mistenker at en får TD, skal en ta dette opp med den psykiater som har gitt en antipsykotika i RL.

Dette er IKKE en sak som kan eller skal løses/avgjøres på et nettsted.

Skrevet

Psykiateren har sluttet, prøver få kontakt med fastlege.

Skrevet

Hm... når jeg begynte på antipsykotika for første gang husker jeg at det var noe rart med kjeven min. Det var liksom som det "vridde" seg. Og så kjentes det ømt ut når jeg konsentrete meg om å slappe av i kjeven. Begynte etterhvert på andre typer antipsykotika, og kan ikke huske noe slikt fra de, men nå bruker jeg den jeg prøvde først igjen, og nå har jeg det samme... huff. Men har forsøkt å filme ansiktet mitt når jeg konsentrerer meg om å slappe av - ser egentlig ikke noe utad...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...