missmas Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Men jeg tror jeg begynner å få TD !!!!!! Hva skal jeg gjøre? Jeg har rastløs tunge liksom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Men jeg tror jeg begynner å få TD !!!!!! Hva skal jeg gjøre? Jeg har rastløs tunge liksom. Jeg og ble redd for å få TD Må en ikke slutte da? 0 Siter
gråstein Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg og ble redd for å få TD Må en ikke slutte da? Hva er TD? 0 Siter
missmas Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Jeg og ble redd for å få TD Må en ikke slutte da? Jeg kan jo ikke slutte. Er jeg dømt til å få ufrivillige bevegelser rundt tunga i ung alder? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hva er TD? Tardivedyksiner eller noe sånt, ufrivvilige bevegelser Vet om ei som hadde det lenge, likevel gikk hun på de medisinene lenge. Jeg hadde det da jeg gikk på trilafon, laget trutmunn og det gikk min samboer på nervene. Heldigvis ga det seg da jeg sluttet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg kan jo ikke slutte. Er jeg dømt til å få ufrivillige bevegelser rundt tunga i ung alder? Du kan jo bytte medisin eller? Jeg slutter hvis jeg får det 0 Siter
missmas Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Du kan jo bytte medisin eller? Jeg slutter hvis jeg får det Jeg har en facebookvenn som fikk TD av Latuda, og han skiftet til Seroquel og har fremdeles TD. Dessuten tåler jeg ingen annen AP. Har prøvd omtrent alt. jeg får restless legs av AP. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Jeg har en facebookvenn som fikk TD av Latuda, og han skiftet til Seroquel og har fremdeles TD. Dessuten tåler jeg ingen annen AP. Har prøvd omtrent alt. jeg får restless legs av AP. Har du prøvd akineton? 0 Siter
missmas Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Har du prøvd akineton? vet ikke 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 vet ikke Det skal hjelpe litt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hvis en mistenker at en får TD, skal en ta dette opp med den psykiater som har gitt en antipsykotika i RL. Dette er IKKE en sak som kan eller skal løses/avgjøres på et nettsted. 0 Siter
missmas Skrevet 2. september 2014 Forfatter Skrevet 2. september 2014 Psykiateren har sluttet, prøver få kontakt med fastlege. 0 Siter
Health Freak Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 Hm... når jeg begynte på antipsykotika for første gang husker jeg at det var noe rart med kjeven min. Det var liksom som det "vridde" seg. Og så kjentes det ømt ut når jeg konsentrete meg om å slappe av i kjeven. Begynte etterhvert på andre typer antipsykotika, og kan ikke huske noe slikt fra de, men nå bruker jeg den jeg prøvde først igjen, og nå har jeg det samme... huff. Men har forsøkt å filme ansiktet mitt når jeg konsentrerer meg om å slappe av - ser egentlig ikke noe utad... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.