Nicklusheletida Skrevet 3. september 2014 Forfatter Skrevet 3. september 2014 En ting ting Kaiya :-) Selvsagt vil jeg være behersket når jeg ringer til Manpower. Jeg øser ut skriftlig her på dol, men jeg kan å oppføre meg i RL altså :-) Jeg har til og med fått høre at jeg er en behagelig person. Tro det eller ei ;-) Pms - problemene foregår på innsiden. Jeg fikk en fin cv også hvor det står at jeg er flexibel og lett å samarbeide med ;-) Sier ikke dette for å skryte. Sier det bare for at du ikke skal tro at jeg er like "utagerende " i RL som på dol ( Hvis det er det inntrykket du har av meg :-) 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. september 2014 Forfatter Skrevet 3. september 2014 En ting ting Kaiya :-) Selvsagt vil jeg være behersket når jeg ringer til Manpower. Jeg øser ut skriftlig her på dol, men jeg kan å oppføre meg i RL altså :-) Jeg har til og med fått høre at jeg er en behagelig person. Tro det eller ei ;-) Pms - problemene foregår på innsiden. Jeg fikk en fin cv også hvor det står at jeg er flexibel og lett å samarbeide med ;-) Sier ikke dette for å skryte. Sier det bare for at du ikke skal tro at jeg er like "utagerende " i RL som på dol ( Hvis det er det inntrykket du har av meg :-) Ikke cv, men attest :-) 0 Siter
Kayia Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 En ting ting Kaiya :-) Selvsagt vil jeg være behersket når jeg ringer til Manpower. Jeg øser ut skriftlig her på dol, men jeg kan å oppføre meg i RL altså :-) Jeg har til og med fått høre at jeg er en behagelig person. Tro det eller ei ;-) Pms - problemene foregår på innsiden. Jeg fikk en fin cv også hvor det står at jeg er flexibel og lett å samarbeide med ;-) Sier ikke dette for å skryte. Sier det bare for at du ikke skal tro at jeg er like "utagerende " i RL som på dol ( Hvis det er det inntrykket du har av meg :-) Du, jeg er helt sikker på at du behersker både telefoner og face-to-face altså, jeg har absolutt ikke annet inntrykk enn det Jeg la det nok til (med blunkefjes) siden du er presset, og om det i tillegg var på "feil" tid i forhold til syklus kunne det være noe å ha i bakhodet bare... Det du sier om kontekst forklarer stresset du kjenner på, selv om det bare har gått tre dager. Jeg håper (og tror) at det løsner snart, og at du får et tilbud om kort tid. Som jeg sa i forrige innlegg ville også jeg ringt, det skader ikke at de skjønner at du er ivrig og initiativrik. Jeg håper dessuten du snart vinner en høvelig pott i lotto så du er ute av grepet til eksen for godt! 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. september 2014 Forfatter Skrevet 3. september 2014 Du, jeg er helt sikker på at du behersker både telefoner og face-to-face altså, jeg har absolutt ikke annet inntrykk enn det Jeg la det nok til (med blunkefjes) siden du er presset, og om det i tillegg var på "feil" tid i forhold til syklus kunne det være noe å ha i bakhodet bare... Det du sier om kontekst forklarer stresset du kjenner på, selv om det bare har gått tre dager. Jeg håper (og tror) at det løsner snart, og at du får et tilbud om kort tid. Som jeg sa i forrige innlegg ville også jeg ringt, det skader ikke at de skjønner at du er ivrig og initiativrik. Jeg håper dessuten du snart vinner en høvelig pott i lotto så du er ute av grepet til eksen for godt! Ja, det er dette som er årsaken til at jeg kjenner meg stresset. Jeg vil bruke dette året til å tjene mest mulig , slik at jeg kan kvitte meg med han økonomisk. Jeg kan ikke tillate meg å ta det rolig. Selv om det var vanskelig å få til en konstruktiv samtale med x-en i dag, så kom det noe godt ut av det også. Jeg kjenner virkelig at jeg er helt helt ferdig med han følelsesmessig. Jeg har ikke et snev av følelser for han lenger og det er deilig. Skilsmissen var helt riktig. I dag følte jeg nesten bare medlidenhet tross for all ondskapen hans. Jeg tror ikke han har det godt. Nok om det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.