AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Hei har siden mandag følt jeg har fått influensa. Men så begynte jeg å lese om Malignt neuroleptikasyndrom. Bruker seroquel depot og trilafon. Har ikke økt eller redusert dosene. Sympt jeg har er litt vondt i halsen, influensa smerter i muskler og ledd, fryse/ varme følelse. Har litt feber, trøtt og vondt i hodet, lite ork. litt tett i nesen. Tenker jo at dette sikkert er influensa, men tenk om jeg har det andre? Hvordan kan man vite om man har kun influensa/ forkjølelse og ikke Malignt neuroleptikasyndrom? Har brukt medisinene i noen mndr, og merket jeg fikk litt ubehag i halsen når jeg startet på begge medisinene, men det gikk over. Har ikke tatt blodprøver etter jeg begynte på medisinene, bør jeg gjøre det? Anonymous poster hash: 000fa...64b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Jeg burde svart på dette tidligere.Dette er en sak som kun kan avgjøres av en lege som kan undersøke deg i RL. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Jeg er blitt bedre nå i helgen, så tror det ikke er noe annet enn influensa. Hadde vel bare blitt dårligere om det var det andre. Anonymous poster hash: 000fa...64b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.