gråstein Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Er nok ulike former for angst, antar jeg. Ulike typer. Sånn jeg er nå minner ingenting om høydeskrekk. Jeg har aldri opplevd angst som noe i nærheten av å minne om høydeskrekk. 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Det var oppklarende. Jeg skvetter av lyder feks i oppgangen, og blir borte på et vis. Men hjernen svømmer ikke mer, pga kveldsdosen. Jaja, sånn er det å synes synd på seg selv. 0 Siter
fossekall Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Hvis det brenner kaldt i kroppen og man blir kraftløs, og det det kjennes ut som noe i hjernen beveger på seg, har man angst da? Vet ikke hva som er hva jeg, merkelig nok. Best å skru fast hjernen hvis den er løs 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Best å skru fast hjernen hvis den er løs Hehe, ja... skrue løs. :-) 0 Siter
Health Freak Skrevet 4. september 2014 Forfatter Skrevet 4. september 2014 Onkel Skrue er løs! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.