Gå til innhold

Når det føles som om alt går til helvete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En strøtanke: hvor er du i menssyklus? Når jeg får sånne dager tar jeg en titt på menskalenderappen min, og enten er det rett før mens eller eggløsningsuke. Slår ikke feil...

Det er sant at jeg venter mens nå. Blir aldri plaget med smerter i den perioden, men kanskje det har en sammenheng likevel. Det skal jeg følge med på videre, for det har jeg aldri tenkt på.

Anonymous poster hash: 64677...74f

Skrevet

Det går an å ha et slags metaperspektiv i forhold til seg selv og sine følelser/tanker. Kanskje si til seg selv ting som "Det var det fryktelig så ille jeg synes livet er i dag. Heldigvis vil det i løpet av kort tid igjen fortone seg noe annerledes".

Bare en kort påminnelse: Pass på å ikke bli altfor passiv i slike vanskelige perioder. Passivitet fungering som næring for depresjon.

Skal prøve det. Det er heldigvis litt bedre nå enn hvordan det var, men skal prøve det ved neste møkkadag. I går svimte jeg av veldig tidlig og sov i et halvt døgn, så var kanskje også sliten. Skal huske på ikke å bli for passiv i slike perioder.

Skrevet

Godt jobba :)

Det har gått over til å være "bare" trist og deppa. Men det er ok. Jeg skal jobbe i helga, og det får tankene over på andre ting :)

Ønsker deg en fin kveld og god helg :)

I går sloknet jeg veldig tidlig og sov i mange timer, så var kanskje også ganske sliten. Fikk ikke gjort så mye fornuftig, men søvn er vel litt fornuftig når man trenger det.

Takk for omtanken. Rosen din er vakker, og håper du får en bedre helg på jobb :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...