AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 I kveld føler jeg meg total mislykket. Datteren min kjeftet på meg i tlf. i går og da jeg ringte henne i dag var hun roligere, men jeg fikk høre at jeg var oftest slik at det var ikke til å holde ut. Hun er høygravid og de har kjøpt hus som de får dagen før hun har termin, og de er ikke begynt å selge leiligheten. Hvordan kunne de finne på dette? Jeg har sagt at jeg synes dette er fint og at de har vært flinke og ikke sagt et ord om hvor bekymret jeg er.Jeg har hatt kjærlighetssorg i et år nå. Det blir ikke bedre og savnet blir bare sterkere og sterkere. Jeg har fått en ny jobb, og skulle få beskjed i siste uke når jeg kunne begynne. For to dager fik jeg beklagelse at dette ville ta lenger tid, men skulle være klart før helgen og jeg vet fremdeles ingenting. Økonomiske bekymringer har jeg også.Jeg har mistet meningen med livet rundt meg. Jeg kan ikke engang glede meg over mitt første barnebarn som skal fødes snart. Ikke greier jeg å engasjere meg i noe, og går rundt i leiligheten hvor jeg bor alene dag etter dag. Sovner sent og sover dårlig, og står ikke opp før langt ut over formiddagen. Det finnes ingen mening i å stå opp og livet er best når jeg sover. Jeg har lyst å sove lenge, veldig lenge. Alle har forlatt meg.I dag har jeg grått og grått mye. Barna mine Anonymous poster hash: 6872f...35a 0 Siter
Solinemor Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Det er ikke godt å ha det sånn.Jeg tror det hoper seg litt opp for deg, det blir for mye på en gang og da blir det lett at en ikke finner noen løsning på noe som helst.Men du er ikke mislykket, det må du ikke synes!Bare det at du skriver her og setter ord på det du føler er et skritt i riktig retning.Jeg har egentlig ingen gode råd å gi deg, men noen ganger synes jeg det hjelper å bare ta ett problem om gangen. Prøv å skyv de andre tingene litt unna og konsentrer deg om bare den ene tingen.Og det er lov å gråte. 0 Siter
frosken Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 I kveld føler jeg meg total mislykket. Datteren min kjeftet på meg i tlf. i går og da jeg ringte henne i dag var hun roligere, men jeg fikk høre at jeg var oftest slik at det var ikke til å holde ut. Hun er høygravid og de har kjøpt hus som de får dagen før hun har termin, og de er ikke begynt å selge leiligheten. Hvordan kunne de finne på dette? Jeg har sagt at jeg synes dette er fint og at de har vært flinke og ikke sagt et ord om hvor bekymret jeg er. Jeg har hatt kjærlighetssorg i et år nå. Det blir ikke bedre og savnet blir bare sterkere og sterkere. Jeg har fått en ny jobb, og skulle få beskjed i siste uke når jeg kunne begynne. For to dager fik jeg beklagelse at dette ville ta lenger tid, men skulle være klart før helgen og jeg vet fremdeles ingenting. Økonomiske bekymringer har jeg også. Jeg har mistet meningen med livet rundt meg. Jeg kan ikke engang glede meg over mitt første barnebarn som skal fødes snart. Ikke greier jeg å engasjere meg i noe, og går rundt i leiligheten hvor jeg bor alene dag etter dag. Sovner sent og sover dårlig, og står ikke opp før langt ut over formiddagen. Det finnes ingen mening i å stå opp og livet er best når jeg sover. Jeg har lyst å sove lenge, veldig lenge. Alle har forlatt meg. I dag har jeg grått og grått mye. Barna mine Anonymous poster hash: 6872f...35a Å skape seg mening kan av og til være vanskelig. Jeg ble glad over å lese at du har fått ny jobb. Kanskje vil du føle deg litt lettere når du kommer i gang. 0 Siter
Health Freak Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Sikkert lurt å komme seg litt ut... gå i skogen er bra. Merker det selv... får håpe du trives i den nye jobben. Blir sikkert mer glede over barnebarnet etter fødsel, og forholdet til din datter like med. Er vel litt spesielt rett før fødsel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.