Gå til innhold

Utrolig bra sagt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. Mye tyder dessuten på at tilgjengelighet er essensielt også i forhold til rus.

Skrevet

Enig. Mye tyder dessuten på at tilgjengelighet er essensielt også i forhold til rus.

Ja, men det er et annet aspekt ved kronikken...

Skrevet

Denne kronikken er virkelig god.

Det er ikke noe fascinerende, sjelelig adelsmerke, knus your illusion.

Skrevet

Denne kronikken er virkelig god.

Det er ikke noe fascinerende, sjelelig adelsmerke, knus your illusion.

Nå handler den ikke om at mange psyke er kjipe, da, men tror de er så flotte, da...

Skrevet

Nå handler den ikke om at mange psyke er kjipe, da, men tror de er så flotte, da...

Jeg mente ikke å si at psyke er kjipe, men spør du meg tror jeg mange blir sittende fast i elendigheten lenger enn de hadde trengt på grunn av denne myten.

Jeg har fått en overdose lidende kunstnere med dette innbilte sjelelige adelsmerket og er kanskje preget av det. Kreative menneskers lidelse blir så synlig nettopp fordi de er så kreative og finner måter den kan brukes til noe, og så når de ut til mange med den, får enorm respons og beundres, og snart virker det som de selv også tror at deres smerte er noe helt utenom det vanlige. Det er jo ikke sant, det er ganske vanlig å slite. Det er ikke så uvanlig og mystisk som noen liker å tro.

Skrevet

Åja, tok det personlig jeg.

Ja, det du sier der er vel også klokt. De burde prøve å kløyve ved også, kanskje det virker bedre enn å gi utrykk for smerten.

Skrevet

Åja, tok det personlig jeg.

Ja, det du sier der er vel også klokt. De burde prøve å kløyve ved også, kanskje det virker bedre enn å gi utrykk for smerten.

Vedkløyving hjelper på så mangt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...