Beverly123 Skrevet 6. september 2014 Skrevet 6. september 2014 Dette emnet har sikkert vært tatt opp før, men jeg har problemer med å få orgasme ved bruk av Cipralex. Noen ganger kan jeg få multiorgasmer, men den første orgasmen er veldig vanskelig å få. Her om dagen fikk jeg migreneanfall etter sex og orgasme fordi jeg ble utslitt og har ingen følelser i underlivet. Er det noe tilsvarende medisin man kan bruke som man kan bytte rett til, i stedet for Cipralex - som ikke gir vansker med orgasme? Vurderer nesten å slutte med medisinen, men det hadde vært utrolig dumt ettersom den hjelper veldig mot GAD. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. september 2014 Skrevet 6. september 2014 En redusert dose Cipralex i kombinasjon med Wellbutrin bør forsøkes. 0 Siter
Beverly123 Skrevet 7. september 2014 Forfatter Skrevet 7. september 2014 En redusert dose Cipralex i kombinasjon med Wellbutrin bør forsøkes. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.