Health Freak Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Føles som jeg går rundt med en grimase hele dagen. Spesielt rundt folk, der andre kan se meg. Når jeg ser på gamle fotografier av meg, ser jeg tydelig grimaser. Når jeg faller til ro prøver jeg å konsentrere meg om å slappe av i ansiktet og kjeven. Da blir det ømt. Ble litt bekymret for tardive dyskinesier (bruker antipsyk), men tror som sagt jeg har vært sånn hele livet. Eller kan den ømheten når jeg slapper av være det? Hvis det er noe annet, hva er det egentlig? Folk kan vel ha masse angst uten å ha grimaser, og jeg har jo ikke engang masse angst? Kan det ha vært tannlegen som har skadet noe... tidligere kjente jeg den bananlukten og latexlukten, når jeg fikk denne ømheten... føltes som det sev ut noe væske fra et sted inne i kjeften som luktet slik... jeg tenker alltid på tannlegen. Ja, fra gamle dager, skoletannlegen. Har grimaser (føles det som) selv nå, når jeg sitter her med gardinen for. Er vel noe rart... 0 Siter
missmas Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 høres ut som hallusinasjoner/vrangforestillinger 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Hm... at grimasene er noe jeg innbiller meg? Tror ikke det... 0 Siter
missmas Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 man tror jo ikke det selv når man har vrangforestillinger. 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Vet jo det. :-) Men det behøver ikke være vrangforestillinger av den grunn... det er jo jeg som kjenner at jeg får grimaser... 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Jeg aner ikke, men uansett, så vil de rundt deg akseptere at du gjør noen grimaser dersom du gjør det, det er ikke noe å bekymre seg for 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Kjipt om det er bivirkninger da, spesielt om det kan bli verre... 0 Siter
gamle_blakken Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Føles som jeg går rundt med en grimase hele dagen. Spesielt rundt folk, der andre kan se meg. Når jeg ser på gamle fotografier av meg, ser jeg tydelig grimaser. Det er helt vanlig å ha grimaser på fotografier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Føles som jeg går rundt med en grimase hele dagen. Spesielt rundt folk, der andre kan se meg. Når jeg ser på gamle fotografier av meg, ser jeg tydelig grimaser. Når jeg faller til ro prøver jeg å konsentrere meg om å slappe av i ansiktet og kjeven. Da blir det ømt. Ble litt bekymret for tardive dyskinesier (bruker antipsyk), men tror som sagt jeg har vært sånn hele livet. Eller kan den ømheten når jeg slapper av være det? Hvis det er noe annet, hva er det egentlig? Folk kan vel ha masse angst uten å ha grimaser, og jeg har jo ikke engang masse angst? Kan det ha vært tannlegen som har skadet noe... tidligere kjente jeg den bananlukten og latexlukten, når jeg fikk denne ømheten... føltes som det sev ut noe væske fra et sted inne i kjeften som luktet slik... jeg tenker alltid på tannlegen. Ja, fra gamle dager, skoletannlegen. Har grimaser (føles det som) selv nå, når jeg sitter her med gardinen for. Er vel noe rart... Kan du ikke bare ta en titt i speilet, da får du bedre svar, enn det vi kan gi. Anonymous poster hash: ce5e4...b42 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Det er helt vanlig å ha grimaser på fotografier. Ja igrunn, men når jeg går ute har jeg hele tiden vridd ansikt, og jeg må anstrenge meg for å se mest mulig normal ut. Jeg ser ingen grimase i speilet, men hva så, jeg lurer på hva vridningene kommer av, og spesielt om det er bivirkning. Jeg er liksom en maskin... hva slags utrykk jeg har er kalkulert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Ja igrunn, men når jeg går ute har jeg hele tiden vridd ansikt, Er det noen som sagt bemerket disse grimasene? Anonymous poster hash: 265e0...157 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Nei, men folk tror jeg er en annen enn den jeg er pga. at de leser noe i ansiktet mitt som egentlig ikke skulle vært der. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Er det mulig at du myser litt mot sterkt lys når du er ute? Kanskje du har et litt nervøst smil som du aldri skrur av blant folk? Vet ikke om det er en stor sak akkurat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Nei, men folk tror jeg er en annen enn den jeg er pga. at de leser noe i ansiktet mitt som egentlig ikke skulle vært der. Høres ut som vrangforestilinger. Anonymous poster hash: 265e0...157 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Er det mulig at du myser litt mot sterkt lys når du er ute? Kanskje du har et litt nervøst smil som du aldri skrur av blant folk? Vet ikke om det er en stor sak akkurat. Er liksom låst i musklene... blir en maske, noen ganger er det et smil ja. Ikke noen stor sak såfremt det ikke er i ferd med å bli sånn som på den videoen som ble postet i forrige uke. 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Høres ut som vrangforestilinger.Anonymous poster hash: 265e0...157 Nei, det er ikke det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.