Gjest Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Oppdaget for tre uker siden at mannen min har vært utro,med ei femten år yngre dame.han har inneømmet at de har hatt sex og at denne dama er gravid....noe hun visstnok var før de lå sammen.hun er gift hun også.jeg greier ikke få dette ut av huet,tenker på det hele tiden.han derimot sier han er ferdig med henne og vil være med meg.han snakker veldig lite til meh,og tar ikke på meg.jeg føler at han er her fordi han må ikke fordi han vil.samlivsterspi nekter han å være med på...hva gjør jeg?blir snart gal av dette her....jeg vil at han skal være stolt av meg glad av meg....han sendte jo meldinger til henne og sa hu var ei superdame...det er jeg som vil være det.kommer jeg over dette?kan jeg leve med det?det er jeg som føler skam,ikke han.... 0 Siter
Health Freak Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Hvis jeg hadde gjort som han hadde jeg også vært forsiktig og reservert, nettopp pga dårlig samvittighet. Hvis han kaster seg over deg, og kom med store løfter, ville du satt pris på dette, og følt at det var bra igjen? I såfall ville jeg dristet meg til å kalle deg lettlurt. (Ikke at jeg noensinne har vært i et forhold, men jeg er klok.) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 Skrevet 8. september 2014 Prøv med ekteskapsrådgivning. Mange motstridende tanker og mistanker blir kaos. Og det kan være godt for ham å høre fra en mer nøytral tredjepart, hva som må til for å unngå at tilværelsen krasjer for to par. Anonymous poster hash: 07044...2c9 0 Siter
adhemar Skrevet 9. september 2014 Skrevet 9. september 2014 Klart det er nederlag, for de fleste av oss er det nok et slag i trynet. Det dere bør finne ut av er hvorfor han var utro, og om dere er gift fordi dere virkelig vil være gift, eller av frykt for hva som skjer om dere ikke er gift. Jeg rent personlig hadde overlevd et sidesprang fra min kones side, gitt visse forutsetninger da. Om det var fordi hun var på vei ut døra allerede, hadde det nok vært kroken på døra. Men har man hus, hjem barn, lån og venner sammen skal det vel litt mer til, spesielt om det hadde vært resultat av f.eks langvarig 'bølgedal' i samlivet, og begge egentlig vil holde sammen (ikke av frykt for det ukjente, men fordi vi faktisk vil det) hadde jeg avskrevet det som 'det er et langt liv, ting kan skje'. at han har sendt slike meldinger til en elskerinne høres jo ikke så merkelig ut, enten han mener det eller ikke, det er fort slike ting menn kan si til damer de kurtiserer/ligger med. Angående at han ikke hiver seg over deg, som helsefreaken påpeker, kan være av frykt også. Hva hadde du følt om han kom hjem, ga deg kyss og bar deg opp på rommet, ville det vært ok ? Om dere ikke klarer løse dette selv, søk profesjonell hjelp. Men det må altså ligge en vilje til å fortsette sammen i bunn, hvis den ikke er der fra begges side, er det like greit å spare dere for masse brydderier og starte prosessen med å dele bo og skille veier. Lykke til, sikker helt forferdelig for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.