Gå til innhold

Latskap - sykelighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nok mer enn normal panikk, ja.

Jeg har fremført musikk for et stort publikum noen ganger før i tiden. Da har jeg opplevd å være dødsnervøs, våt av svette, skjelven, kvalm og svimmel, noe som helt reelt ødelegger evnen til å spille musikk.

For meg hjalp det å akseptere på forhånd at jeg ville være nervøs, fremfor å tenke at jeg ikke burde være nervøs. Selve nervøsiteten blir da normal, forventet og litt mer ufarlig. Dette var et enkelt tips fra en erfaren musiker, og det hjalp meg veldig.

Det er sikkert ikke så enkelt for deg, men det er det beste rådet jeg har. Jeg synes det ligner litt på tipsene  som ISW, NHD og andre guruer kommer med. (De har jo også et fargespekter av piller å anbefale.)

De finnes sikkert piller også.

Jeg synes det ligner litt på tipsene  som ISW, NHD og andre guruer kommer med. (De har jo også et fargespekter av piller å anbefale.)

Hihihi:)

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

14

• frosken

11

• Pallida

6

• Kayia

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vet ikke , men det eneste som er sikkert her er at du gjør alt du kan for å ødelegge for deg selv med grubling og at du ikke hører på råd du får. Så alså DU ER DIN EGEN VERSTE FIENDE. store bokstaver hjelper det?

Anonymous poster hash: 8af5c...40c

Skrevet

Jeg synes det ligner litt på tipsene som ISW, NHD og andre guruer kommer med. (De har jo også et fargespekter av piller å anbefale.)

Hihihi:)

Det så litt spydig ut på trykk. Jeg har absolutt tro på å høre på fagfolk.

Skrevet

Ja, men morsomt var det fordet ;)

Skrevet

Det var da bare morsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...