DoleMari Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Du har nok mer enn normal panikk, ja. Jeg har fremført musikk for et stort publikum noen ganger før i tiden. Da har jeg opplevd å være dødsnervøs, våt av svette, skjelven, kvalm og svimmel, noe som helt reelt ødelegger evnen til å spille musikk. For meg hjalp det å akseptere på forhånd at jeg ville være nervøs, fremfor å tenke at jeg ikke burde være nervøs. Selve nervøsiteten blir da normal, forventet og litt mer ufarlig. Dette var et enkelt tips fra en erfaren musiker, og det hjalp meg veldig. Det er sikkert ikke så enkelt for deg, men det er det beste rådet jeg har. Jeg synes det ligner litt på tipsene som ISW, NHD og andre guruer kommer med. (De har jo også et fargespekter av piller å anbefale.) De finnes sikkert piller også. Jeg synes det ligner litt på tipsene som ISW, NHD og andre guruer kommer med. (De har jo også et fargespekter av piller å anbefale.) Hihihi:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Vet ikke , men det eneste som er sikkert her er at du gjør alt du kan for å ødelegge for deg selv med grubling og at du ikke hører på råd du får. Så alså DU ER DIN EGEN VERSTE FIENDE. store bokstaver hjelper det?Anonymous poster hash: 8af5c...40c 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Jeg synes det ligner litt på tipsene som ISW, NHD og andre guruer kommer med. (De har jo også et fargespekter av piller å anbefale.) Hihihi:) Det så litt spydig ut på trykk. Jeg har absolutt tro på å høre på fagfolk. 0 Siter
DoleMari Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Det så litt spydig ut på trykk. Jeg har absolutt tro på å høre på fagfolk. Ja, men morsomt var det fordet 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Det så litt spydig ut på trykk. Jeg har absolutt tro på å høre på fagfolk. Det var da bare morsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.