Gå til innhold

Bli mindre sensitiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet mye med meg selv i mange år og blitt mer hardfør, men fortsatt sliter jeg litt.

Det er ofte i særlig i forbindelse med menn. Jeg tror jeg har en tendens til å tiltrekke meg menn som er sterke og kanskje ganske egoistiske. Det har tatt slutt på måter som har gått veldig inn på meg, og jeg bruker veldig lang tid på å komme meg opp igjen etterpå hvis de såre punktene mine har blitt trykt på. Føler meg hudløs lenge etterpå, og bare det å lese nettavisen kan gjøre meg kvalm fordi jeg ikke lenger har den følelsen av å være sterk. (Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette...) Jeg føler jeg forsvinner.

Det som hjelper er å tenke at nå må jeg ta vare på meg selv, og så være bevisst på avgrensningen mellom meg og resten av verden. Til slutt finner jeg tilbake til den sterke følelsen. Jeg har fått kommentarer fra venner på at jeg kan virke kald og veldig tøff når jeg er "der", og det er kanskje heller ikke så bra. 

Hva er dette her, og hvordan blir man sterkere, "mer ego" og mindre sensitiv, på en bra måte? 

Anonymous poster hash: 37823...07f
Skrevet

Høres kanskje ut som EUPF.
Men jeg vet ikke.
Jeg har det på samme måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...