AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 Skrevet 9. september 2014 Synes det av og til er vanskelig å forstå hva folk skriver om her på DOL, når det brukes forkortelser. Klarer å gjette meg til noe mens andre ting blir bare et stort hæ?Anonymous poster hash: ee677...5ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 Skrevet 9. september 2014 Synes det av og til er vanskelig å forstå hva folk skriver om her på DOL, når det brukes forkortelser. Klarer å gjette meg til noe mens andre ting blir bare et stort hæ?Anonymous poster hash: ee677...5ce Google: "psykisk lidelse <forkortelse>", så finner du det meste.Anonymous poster hash: 8f96e...500 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 Skrevet 9. september 2014 Eller bruk urbandictionary.com, for eksempel urbandictionary.com/PF , mye morsomere Anonymous poster hash: c4290...f02 0 Siter
Health Freak Skrevet 9. september 2014 Skrevet 9. september 2014 Ser ikke vitsen jeg heller. Man skriver BP i stedet for bipolar. Egentlig liten forskjell. Forkortelser som AP har andre betydninger andre steder... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.