ordline Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Jeg ble fortalt om en stor barnehjems undersøkelse fra et tidligere østeuropeisk land . Det var et barnehjem som fulgte klokka i fohold til mat, bleieskift osv . Et annet barnehjem hadde tatt inn psykisk utviklingshemmede, her var det barnas signaler som styrte når de fikk mat etc. Dødeligheten hod disse spedbarna var markant større på stedet der rutinene styrte. Jeg har forsøkt å søke etter denne undersøkelsen uten hell, trenger den til forberedelse en rettsak. Vil være veldig takknemlig om noen kan sette meg på sporet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Jeg ble fortalt om en stor barnehjems undersøkelse fra et tidligere østeuropeisk land . Det var et barnehjem som fulgte klokka i fohold til mat, bleieskift osv . Et annet barnehjem hadde tatt inn psykisk utviklingshemmede, her var det barnas signaler som styrte når de fikk mat etc. Dødeligheten hod disse spedbarna var markant større på stedet der rutinene styrte. Jeg har forsøkt å søke etter denne undersøkelsen uten hell, trenger den til forberedelse en rettsak. Vil være veldig takknemlig om noen kan sette meg på sporet. Hvis du har tenkt å bruke denne undersøkelsen som bevis på at det er bra for barn å ikke ha rutiner så høres det ut som en dårlig idè. Det er viktig for barn å ha faste rammer og rutiner, samtidig som en skal respondere på deres signaler. Anonymous poster hash: 7b9b2...55e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.