Gå til innhold

Har du slått på strømmen?

Anbefalte innlegg

Det er ganske sjeldent jeg vekkes av vekkerklokke/alarm, som regel våkner jeg 5-10 min før den skal slå seg på. :)

Jeg har aldri skjønt at enkelte sovner av stadig vekk - det er da bare å komme seg ut av sengen når klokka ringer? Hva er problemet med det? Ja, jeg er nok mest A-menneske...

Som regel, når jeg skal noe, så begynner jeg å våkne et par timer før... langsom oppvåkning, slumrer på slutten... og så ser jeg på klokka rett før den ringer. Helt uavhengig av hvor lenge jeg har sovet.  :P

Neida, jeg overdriver nok litt.

Men det er noe rare greier det med søvn. Skulle tro søvngjengere hadde noe "unfinished business"...

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

15

• AnonymBruker

7

• morsan

6

• tonie

5

Jeg har gulvvarme i første etasje, og den ble skrudd av tidlig i mai engang. Ikke satt på ennå. Panelovner i annen etasje har vært av lenger.

Varmen på badet ble nok ikke slått av før kaninen gang, og kom på igjen i august en gang.

I dag ble jeg litt frossen etter å ha sittet ute og fyrte på prisen og det ble altfor varmt! Måtte lufte. :)

Hehe... nå har jeg prøvd ganske lenge å forstå det med den kaninen? Det med prisen klarte jeg å gjette, men hva betyr den setningen med kaninen i gangen?

Hehe... nå har jeg prøvd ganske lenge å forstå det med den kaninen? Det med prisen klarte jeg å gjette, men hva betyr den setningen med kaninen i gangen?

Jeg tror kaninen egentlig var juni.... Autocorrect er en snodig ting. :)

Jeg sover svært lett, og har ofte misunt de som sover tungt, det blir mer effektivt.

Jeg mener å ha lest at man gjerne drømmer voldsomt i sekundet etter at man blir vekket av f.eks. vekkerklokke. I løpet av et sekund eller to kan man da føle at man har drømt en hel drøm, og ofte passer vekkeklokken underlig godt inn. Antar det var tilfelle med drømmen din?

Vanskelig å forstå at man skal kunne rekke over så mye på så kort tid, men det kan jo forklare drømmingen og oppvåkningen min. Må se om jeg finner noe interessant lesestoff om emnet:)

Annonse

Ja her var det både kanin og fyring på prisen. ;) Autocorrect ass. Men lillemus hadde rett -> juni. :)

I går slo jeg på gulvvarmen igjen. :)

Annonse

Slått på strømmen? Strømmen er da alltid slått på, strøm trengs til lamper, komfyr osv.

Men du mener vel om man har slått på varmeovnene? Hos meg begynte jeg å slå dem på for et par uker siden, men har dem bare på deler av døgnet når det trengs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...