AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Har ligger i sengen fra kl 8 i går kveld til 6.30 i dag. Da jikk jeg en 2 timers tur. Så lå jeg frem til kl 12, og så fra kl 1 frem til nå (har fortsatt ikke stått opp). Er jeg syk eller bare lat?Anonymous poster hash: e9ed9...697 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Hva med å bytte ut lat/syk med passiv, for passiv det er du uansett, og dersom mulig bør du tre ut av passiviteten av både helsemessige og psykohelsemessige årsaker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Hva med å bytte ut lat/syk med passiv, for passiv det er du uansett, og dersom mulig bør du tre ut av passiviteten av både helsemessige og psykohelsemessige årsaker Hvordan da? Har ingen venner , intet kontaktnett, ingen jobb, ingen interesser.Anonymous poster hash: e9ed9...697 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 (endret) Hvordan da? Har ingen venner , intet kontaktnett, ingen jobb, ingen interesser.Anonymous poster hash: e9ed9...697 Du får prøve masse forskjelige ting til du finner noe som er artig å holde på med edit: også bør du finne ut om du er syk også da, spør fastlegen din Endret 10. september 2014 av DexterMorgan 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Syk og lat er jo begreper fra forskjellige domener... helsevesenet opererer ikke med lat, og folk burde slutte å ha oppfatninger om hvorvidt andre er syke eller ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Du får prøve masse forskjelige ting til du finner noe som er artig å holde på med edit: også bør du finne ut om du er syk også da, spør fastlegen din Jeg går på dobbel dose cipralex + tolvon. Gjort det i flere år. Går turer hver dag. Ingen ting hjelper. Hadde mange interesser tidligere. Nå bryr jeg meg ikke om noen ting. Leser ikke aviser eller bøker lenger, ser ikke på tv, hører ikke på radio. Harhukommelse som en gullfisk. Er redd hjeren en permanent ødelagt?Anonymous poster hash: e9ed9...697 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Noe du kan prøve er å bytte ut lavintensitet og lang tid (som gåtur i 2 timer) med høyintenistet kort tid (som jogging/løping/styrketrening over kanske 30-60 minutter. Skal ikke love at det gir stor forbedring men er jo værdt å prøve da 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Viktig med dagslys og. Ville ikke kastet bort tiden på et ekkelt studio. 0 Siter
FGT Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 (endret) Jeg vet at mennesker med ME trenger mye kvile, særlig etter at de har anstrengt seg lit ekstra. men det ser ut for at dette varierer noe fra person til person . de får lett infeksjoner og feber, hvis de ikke får nok ro og kvile.vet ikke om trådstarteren kjenne du til dette ? Endret 10. september 2014 av FGT 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Når har jeg gått en nitti minutters tur i raskt tempo uten at jeg meg det spor bedre. Nå skal jeg skylle ned to tolvon og en valium med en halvflaske rødvin. Forhåpentligvis våkner jeg ikke før langt ut ettermiddagen i morgen. God natt.Anonymous poster hash: e9ed9...697 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Jeg vet at mennesker med ME trenger mye kvile, særlig etter at de har anstrengt seg lit ekstra. men det ser ut for at dette varierer noe fra person til person . de får lett infeksjoner og feber, hvis de ikke får nok ro og kvile. Hvis den var til meg så har jeg ikke ME. Ikke er ieg plaget av infeksjoner eller feber heller. Det er ingrn ting galt fysisk.Anonymous poster hash: e9ed9...697 0 Siter
Health Freak Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Nå skal jeg skylle ned to tolvon og en valium med en halvflaske rødvin. ... Sier ikke mer om det... 0 Siter
FGT Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Hvis den var til meg så har jeg ikke ME. Ikke er ieg plaget av infeksjoner eller feber heller. Det er ingrn ting galt fysisk.Anonymous poster hash: e9ed9...697 Ok, hva tror du selv som er problemet for at du ikke orker så mye ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 Skrevet 10. september 2014 Ok, hva tror du selv som er problemet for at du ikke orker så mye ? Siden det er lagt inn på Psykiatri er det nok noe psykisk. Anonymous poster hash: 33f28...220 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Ok, hva tror du selv som er problemet for at du ikke orker så mye ? Angst og depresjon, og en del annet rusk.Anonymous poster hash: e9ed9...697 0 Siter
FGT Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Forstår. Det skal i ihvertfall mye vilje å motivasjon til da. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Har ligger i sengen fra kl 8 i går kveld til 6.30 i dag. Da jikk jeg en 2 timers tur. Så lå jeg frem til kl 12, og så fra kl 1 frem til nå (har fortsatt ikke stått opp). Er jeg syk eller bare lat?Anonymous poster hash: e9ed9...697 Jeg kan nok være lat, men så har jeg også perioder jeg bare vil sove. Det er en forskjell på disse tilstandene. Er jeg lat kan jeg ta meg sammen, men har jeg disse trette periodene så nytter ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.