Gå til innhold

Føler jeg ikke kommer meg noen vei eller har noe fremgang

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjø skrev (18 timer siden):

for jeg har på en måte tenkt det, at bare jeg hadde fått en ordentlig behandler og terapi hadde ting løst seg.

Det er ikke en terapeut i denne verden som kan få deg til å skrive den smsen og sende den. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det kan lett bli nok en tankefelle for deg, tror jeg. Det er uansett du som må gjøre jobben. Dessuten virker det som om du ikke har hatt særlig god effekt av de terapiløpene du har hatt tidligere? Hva får deg til å tro at det skulle bli så annerledes med en ny behandler? 

Praktisk støtte og hjelp - og kanskje litt press - fra teamet ditt, som du virker trygg på, tror jeg kan hjelpe deg mot målene dine. Men, igjen: du kommer ikke unna ubehaget, men forhåpentligvis kan det være verdt det på sikt. 

Anonymkode: 991c8...093

Ja, jeg tror du har rett i det at det kan bli en tankefelle. Jeg har sett for meg at det skulle bli annerledes med en ny behandler fordi jeg nå føler meg mer klar for endring. Er det feil tenkt? 

Skrevet (endret)
XbellaX skrev (23 minutter siden):

Det er ikke en terapeut i denne verden som kan få deg til å skrive den smsen og sende den. 

Nei, du har sikkert rett i det. Er vel bare jeg som kanskje har litt feil mindset og forventninger?

Endret av Sjø

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...