stjernestøv Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Var så hardnakket på at jeg tok 8 mg risperdal pr dag, men psykologen skjekket i epikrisen og der stod det at jeg skulle ta 4 mg pr dag. "Men jeg tar jo 8 mg" sa jeg....helt til jeg gikk hjem og såg på esken, 2 mg risperdal joho! Det var litt tabbe, har jo skrevet her og at jeg tok 8 mg Nå må jeg jo bare si at jeg faktisk har tatt 4 mg pr dag, hun sa jeg måtte gå ned til 4 mg pr dag...flaut! 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Var så hardnakket på at jeg tok 8 mg risperdal pr dag, men psykologen skjekket i epikrisen og der stod det at jeg skulle ta 4 mg pr dag. "Men jeg tar jo 8 mg" sa jeg....helt til jeg gikk hjem og såg på esken, 2 mg risperdal joho! Det var litt tabbe, har jo skrevet her og at jeg tok 8 mg Nå må jeg jo bare si at jeg faktisk har tatt 4 mg pr dag, hun sa jeg måtte gå ned til 4 mg pr dag...flaut! Det er lov å ta feil! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2014 Forfatter Skrevet 11. september 2014 Det er lov å ta feil! Håper det , følte meg bare så dum da jeg såg på pakken at det var 2 mg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2014 Forfatter Skrevet 11. september 2014 så braa da Ja er glad jeg bare tar 4 mg pr dag og ikke det dobbelte, for et surrehue jeg er 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Snakk om placebo Placeboeffekten kan være kraftig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.