AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hvis man er forelsket i terapeuten og hun vet det godt (selv om det ikke er tatt opp), så vil vel hun føle at pasienten er et kryp. Men det er jo ikke profesjonelt, så det må hun på et vis modifisere. Hvordan fungerer det? Er det som den blokkeringen som jeg holder på med? Ulykkelig... Er denne terapien liv laga...? Skal nevne at jeg syns hun forstår mye mer enn tidligere jeg har hatt. Altså av hva mine problemer er, ikke "forstår meg".Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hvis man er forelsket i terapeuten og hun vet det godt (selv om det ikke er tatt opp), så vil vel hun føle at pasienten er et kryp. Men det er jo ikke profesjonelt, så det må hun på et vis modifisere. Hvordan fungerer det? Er det som den blokkeringen som jeg holder på med? Ulykkelig... Er denne terapien liv laga...? Skal nevne at jeg syns hun forstår mye mer enn tidligere jeg har hatt. Altså av hva mine problemer er, ikke "forstår meg".Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 Så godt som hverdagskost for en behandler med erfaring. Har du vurdert å utfordre deg selv? Ta det opp på eget initiativ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Så godt som hverdagskost for en behandler med erfaring. Har du vurdert å utfordre deg selv? Ta det opp på eget initiativ? Det er det ja... Er det lurt å ta det opp? Er redd for reaksjonen... selv om jeg er helt sikker på at hun skjønner det... Føler meg så utrolig liten ovenfor de jeg liker... kan umulig være friskt.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Blir deppa når jeg innser hvor creepy jeg er. Hvilket selvbilde som er det riktige... Men, men. Får bare prøve å slappe av... ha en god kveld, folk.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Hvis man er forelsket i terapeuten og hun vet det godt (selv om det ikke er tatt opp), så vil vel hun føle at pasienten er et kryp.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 En totalt feil tanke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Mente egentlig ikke generelt nå, tenkte på meg selv. Dårlig forklart av meg.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Så du mener det vil være annerledes for/med deg enn med alle andre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Ikke alle, men mange... men er vel kanskje bare noe jeg føler, ja, at jeg er så spesiell (på en negativ måte). Hvem vet... kanskje jeg er ok.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Ikke alle, men mange... men er vel kanskje bare noe jeg føler, ja, at jeg er så spesiell (på en negativ måte). Hvem vet... kanskje jeg er ok.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 Du virker som en hyggelig fyr. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Du virker som en hyggelig fyr. Hehe, takk... men du skulle bare visst...Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Er trist jeg... ja, sånn kan det gå. Helt tåpelig.Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Når jeg blir ensom bare tenker jeg på terapien. Det hjelper meg. Gir meg en god følelse å vite at jeg skal tilbake... Dette er kanskje ikke akkurat hensikten med psykoterapi...Anonymous poster hash: 5f39e...5e6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.