Gå til innhold

Terapeutens metode for å modifisere følelsene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er forelsket i terapeuten og hun vet det godt (selv om det ikke er tatt opp), så vil vel hun føle at pasienten er et kryp. Men det er jo ikke profesjonelt, så det må hun på et vis modifisere. Hvordan fungerer det? Er det som den blokkeringen som jeg holder på med?

Ulykkelig...

Er denne terapien liv laga...? Skal nevne at jeg syns hun forstår mye mer enn tidligere jeg har hatt. Altså av hva mine problemer er, ikke "forstår meg".

Anonymous poster hash: 5f39e...5e6

Skrevet

Hvis man er forelsket i terapeuten og hun vet det godt (selv om det ikke er tatt opp), så vil vel hun føle at pasienten er et kryp. Men det er jo ikke profesjonelt, så det må hun på et vis modifisere. Hvordan fungerer det? Er det som den blokkeringen som jeg holder på med?

Ulykkelig...

Er denne terapien liv laga...? Skal nevne at jeg syns hun forstår mye mer enn tidligere jeg har hatt. Altså av hva mine problemer er, ikke "forstår meg".

Så godt som hverdagskost for en behandler med erfaring.

Har du vurdert å utfordre deg selv? Ta det opp på eget initiativ?

Skrevet

Så godt som hverdagskost for en behandler med erfaring.

Har du vurdert å utfordre deg selv? Ta det opp på eget initiativ?

Det er det ja...

Er det lurt å ta det opp? Er redd for reaksjonen... selv om jeg er helt sikker på at hun skjønner det...

Føler meg så utrolig liten ovenfor de jeg liker... kan umulig være friskt.

Skrevet

Blir deppa når jeg innser hvor creepy jeg er. Hvilket selvbilde som er det riktige...

Men, men. Får bare prøve å slappe av... ha en god kveld, folk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis man er forelsket i terapeuten og hun vet det godt (selv om det ikke er tatt opp), så vil vel hun føle at pasienten er et kryp.

En totalt feil tanke.

Skrevet

Mente egentlig ikke generelt nå, tenkte på meg selv. Dårlig forklart av meg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Så du mener det vil være annerledes for/med deg enn med alle andre?

Skrevet

Ikke alle, men mange... men er vel kanskje bare noe jeg føler, ja, at jeg er så spesiell (på en negativ måte).

Hvem vet... kanskje jeg er ok.

BrukerErHeltAnonym
Skrevet

Ikke alle, men mange... men er vel kanskje bare noe jeg føler, ja, at jeg er så spesiell (på en negativ måte).

Hvem vet... kanskje jeg er ok.

Du virker som en hyggelig fyr.

Skrevet

Du virker som en hyggelig fyr.

Hehe, takk... men du skulle bare visst...

Skrevet

Er trist jeg... ja, sånn kan det gå. Helt tåpelig.

Skrevet

Når jeg blir ensom bare tenker jeg på terapien. Det hjelper meg. Gir meg en god følelse å vite at jeg skal tilbake...

Dette er kanskje ikke akkurat hensikten med psykoterapi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...