DoleMari Skrevet 11. september 2014 Skrevet 11. september 2014 Kan noen forklare meg hva det er? Har prøvd å finne det ut, men finner det ikke. ISW? 0 Siter
ISW Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Kan noen forklare meg hva det er? Har prøvd å finne det ut, men finner det ikke. ISW? Jeg vet dessverre veldig lite om EEG. Hadde det vært EKG hadde det vært annerledes Beklager 0 Siter
DoleMari Skrevet 12. september 2014 Forfatter Skrevet 12. september 2014 Jeg vet dessverre veldig lite om EEG. Hadde det vært EKG hadde det vært annerledes Beklager Jeg ser visst på deg som en ekspert jeg;) Thanks uansett! 0 Siter
ISW Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Jeg ser visst på deg som en ekspert jeg;) Thanks uansett! Tror EEG går inn under nevrologi, men noen psykiatere leter etter lette avvik der for å diagnosere bipolar lidelse. Hvordan går det ellers med deg om dagen? 0 Siter
DoleMari Skrevet 12. september 2014 Forfatter Skrevet 12. september 2014 Tror EEG går inn under nevrologi, men noen psykiatere leter etter lette avvik der for å diagnosere bipolar lidelse. Hvordan går det ellers med deg om dagen? Ja, skulle egentlig blitt henvist til nevrolog, men siden jeg har så mye angst så orker jeg ikke akkurat nå. Så det var sikkert ikke så alvorlig. Jeg så du skrev om bipolar lidelse og tenkte på det i forb. med EEG. Mange frustrasjonsinnlegg fra meg om dagen, føler meg litt dum. Skal ikke klage:) Har ikke så mye angst iallfall, mer trøtt og deppa. 0 Siter
DoleMari Skrevet 12. september 2014 Forfatter Skrevet 12. september 2014 Har du sjekket denne: ( er visst ikke hyppokonder ifølge testen.http://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/article925006.ece 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.