Gå til innhold

Merkelige sammentrekninger i ansiktet på mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det her var rart, han mannen. Gjennom hele intervjuet trekkes den høyre munnviken oppover mot kinnet. Ser ut som han ikke liker det, og (nokså subtilt) prøver å motstå.

Er dette normalt?

Forklaringene virker ganske innøvd. Er det normalt, når man får et slikt press over seg?

Syns det var masse underlig her.

(Dama, derimot, virker helt topp, siden hun viser (vanskelige) følelser uten å legge seg flat.)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

31

• DexterMorgan

23

• AnonymBruker

15

• stjernestøv

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Angrer på at jeg postet dette. Kunne jo sagt hvor grusomt jeg har det i stedet.

Skrevet

Hele greia blir så merkelig at jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg skjønner ikke at man skal legge noe skyld på disse to folkene som tok en uskyldig spøk. La også merke til at han dro munnvikene litt opp så det ser ut som smil nesten sannsynligvis ufrivillig

Skrevet

Hele greia blir så merkelig at jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg skjønner ikke at man skal legge noe skyld på disse to folkene som tok en uskyldig spøk. La også merke til at han dro munnvikene litt opp så det ser ut som smil nesten sannsynligvis ufrivillig

Det var jo utløsende årsak, men ikke selve årsaken... til selvmordet. Mistenker at det er mange lignende tilfeller... folk kan jo ofte kke vite at de står ovenfor noen suicidale...

Ja, samme tenker jeg... smil. Sånn fliring...

Skrevet

Jeg syns litt synd på meg selv i dag :mellow: Så da er vi to.

Skrevet

Det kunne jeg og. Livet er grusomt, og så dør man. Raskt hvis man er heldig.

BrukerErHeltAnonym
Skrevet

Hvorfor har du plagiert hr. Slabbedasks signatur? Forvent et søksmål i posten fra mr. Catbert.

Skrevet

Hvorfor har du plagiert hr. Slabbedasks signatur? Forvent et søksmål i posten fra mr. Catbert.

Det er samme person da lol, trodde alle hadde innsett det nå.

Skrevet

Nå lyver dere. Jeg er ikke slabbedask, og det er heller intet plagiat. Jeg har bare videreutviklet et smart påfunn.

Skrevet

Nå lyver dere. Jeg er ikke slabbedask, og det er heller intet plagiat. Jeg har bare videreutviklet et smart påfunn.

jaja, hvis du sier det så

Skrevet

jaja, hvis du sier det så

Er dere to alltid logget på samtidig? Hmm...

Anonymous poster hash: 71717...137

Skrevet

Ikke tenk for mye, kanskje hodet ditt sprekker

Skrevet

Du må itt tænk så my, sjøh, haue ditt kan sprækk!!!

Skrevet

Du må itt tænk så my, sjøh, haue ditt kan sprækk!!!

Trekløveren er alltid pålogget samtidig, men den ene av de 3 liker å peke på de 2 andre slik at han holder seg utenfor "mistanken". Han tror han er smart.

Skrevet

Trekløveren er alltid pålogget samtidig, men den ene av de 3 liker å peke på de 2 andre slik at han holder seg utenfor "mistanken". Han tror han er smart.

Han som fisen først er var, han er fisens rette far.

(Hm... does that really apply here...?)

Skrevet

Du har ingen morsomme bilder å poste da? Vi trenger noe å le av på en ensom fredagskveld.

Skrevet

Her er det noe "lurings".

Skrevet

Du har ingen morsomme bilder å poste da? Vi trenger noe å le av på en ensom fredagskveld.

Nei dårlig med det, men det er jo du som er bildemesteren så har du noen kjør på ;)

Her er det noe "lurings".

Sant azz

Skrevet

My mama always said ikke kast sten i glasshus.

Skrevet

"Dere" har det morro.

Hva med Life Suck 42, tok dere den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...