Gå til innhold

Merkelige sammentrekninger i ansiktet på mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dexter, over til noe heeeeeelt annet... hvordan funker det med bitcoins forresten, kan man selge bitcoins i Sveits via intarnetz?

Eller Panama...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

31

• DexterMorgan

23

• AnonymBruker

15

• stjernestøv

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo ørtenhundre og femti anonyme her.

Anonymous poster hash: 71717...137

Bare fordi du skriver som anonym så betyr ikke det at meg og helsefriiiken ikke skjønner hvem du er... det må du jo skjønne

Skrevet

Dexter, over til noe heeeeeelt annet... hvordan funker det med bitcoins forresten, kan man selge bitcoins i Sveits via intarnetz?

Eller Panama..

Ja, men jeg har ikke så mye erfaring med bitcoins , det tipper jeg derimot  Anonymous poster hash: 71717...137  har så spør han

Skrevet

137

Næh, mangler 3 så trokke det har no fårsæ.

Skrevet

Ja, men jeg har ikke så mye erfaring med bitcoins , det tipper jeg derimot  Anonymous poster hash: 71717...137  har så spør han

Handlet ikke om deg, altså, du må slutte å være så paranoid.  ;)

Skrevet

Handlet ikke om deg, altså, du må slutte å være så paranoid.  ;)

Hehe, jeg er litt oldschool på pengefronten, dersom jeg faktisk skulle lure unna litt penger så hadde jeg gravd dem ned i skogen :P Rent hypotetisk selvsagt, slik tullball driver ikke jeg med :ph34r:

Skrevet

Tror ikke NAV kommer og leiter i madrassen din da...  :lol:

Hehe, bare surrer altså...

Skrevet

Tror ikke NAV kommer og leiter i madrassen din da...  :lol:

Hehe, bare surrer altså...

Ja nå surrer du fælt, og det betyr at det er sengetid for deg lillegutten. Gå å legg deg. Natta

Skrevet

Jeg bare regrederer, så kan ikke holdes ansvarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...