Gå til innhold

Måtte bare gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk men fikk prikking og ilninger med strøm i kroppen, og alt ble litt fjernt. Blir jo redd da og min mor fulgte meg hjem, er dette fysisk eller psykisk?

Var på møte med sønnen min på nav i dag, kan hende det ble litt for mye å gå på besøk i dag da?

Føler meg sliten nå :mellow:

Skrevet

Noen andre som har følt seg sånn?

Skrevet

Nei, men det hender jeg får kaos i hodet, og da vil jeg bare hjem eller må legge meg nedpå. Men det har bedret seg.

Skrevet

Noen andre som har følt seg sånn?

Var sånn når jeg forsøkte å slutte på Cipralex.

Anonymous poster hash: aa95b...06b

Skrevet

Nei, men det hender jeg får kaos i hodet, og da vil jeg bare hjem eller må legge meg nedpå. Men det har bedret seg.

Taklet ikke at de andre snakket heller da ble det kaos i hodet mitt og, ble sofaen resten av dagen. Godt det har bedret seg da :-)

Skrevet

Var sånn når jeg forsøkte å slutte på Cipralex.

Anonymous poster hash: aa95b...06b

Ikke lurt å slutte da nei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...