stjernestøv Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Var på besøk men fikk prikking og ilninger med strøm i kroppen, og alt ble litt fjernt. Blir jo redd da og min mor fulgte meg hjem, er dette fysisk eller psykisk? Var på møte med sønnen min på nav i dag, kan hende det ble litt for mye å gå på besøk i dag da? Føler meg sliten nå 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2014 Forfatter Skrevet 12. september 2014 Noen andre som har følt seg sånn? 0 Siter
missmas Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Nei, men det hender jeg får kaos i hodet, og da vil jeg bare hjem eller må legge meg nedpå. Men det har bedret seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Noen andre som har følt seg sånn? Var sånn når jeg forsøkte å slutte på Cipralex. Anonymous poster hash: aa95b...06b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2014 Forfatter Skrevet 12. september 2014 Nei, men det hender jeg får kaos i hodet, og da vil jeg bare hjem eller må legge meg nedpå. Men det har bedret seg. Taklet ikke at de andre snakket heller da ble det kaos i hodet mitt og, ble sofaen resten av dagen. Godt det har bedret seg da :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2014 Forfatter Skrevet 12. september 2014 Var sånn når jeg forsøkte å slutte på Cipralex. Anonymous poster hash: aa95b...06b Ikke lurt å slutte da nei :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.