Gjest Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Starter en egen tråd om tema. Jeg tar kontroll over den fornuftige siden i RL. Når jeg blir dårlig eller følelseslivet blir for komplisert er det mye vanskeligere å ta kontroll over den fornuftige siden inni meg. Tror ikke jeg ville klart det. På dol er det jeg kan komme frem. Jeg burde være så pass fornuftig at jeg holder det for meg selv. Samtidig kan det være godt å få det ut. Jeg har også flere ganger vært åpen om hvordan jeg reagerer når jeg ikke får svar på dol, eller får svar som er for tøffe for meg. Reaksjoner som jeg vet er tåpelige. Hvordan bør jeg ta tak i det? I RL har jeg allerede tatt kontroll over den fornuftige siden. 0 Siter
Health Freak Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Jeg har aldri sett noe umoden/barnslig oppførsel fra din side. Mulig det bare er meg, men. Hvis du har barnslige reaksjoner tør jeg ikke tenke på hvem jeg er. 0 Siter
frosken Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Starter en egen tråd om tema. Jeg tar kontroll over den fornuftige siden i RL. Når jeg blir dårlig eller følelseslivet blir for komplisert er det mye vanskeligere å ta kontroll over den fornuftige siden inni meg. Tror ikke jeg ville klart det. På dol er det jeg kan komme frem. Jeg burde være så pass fornuftig at jeg holder det for meg selv. Samtidig kan det være godt å få det ut. Jeg har også flere ganger vært åpen om hvordan jeg reagerer når jeg ikke får svar på dol, eller får svar som er for tøffe for meg. Reaksjoner som jeg vet er tåpelige. Hvordan bør jeg ta tak i det? I RL har jeg allerede tatt kontroll over den fornuftige siden. Du trenger i hvert fall ikke fordømme deg selv enda mer enn du allerede gjør;-) Jeg lurer på om du i for liten grad snakker med mennesker som står deg nær om hvordan du har det. Jeg mener ikke at du hele tiden skal snakke om alt, men jeg har inntrykk av at du knapt nok sier noe som helst til dine nærmeste. Jeg er for øvrig ikke kritisk til din bruk av dol - i tilfelle du tror det. Jeg mer bekreftet at det er umodne sider i deg som ser ut til å lage trøbbel for deg når du sliter. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Jeg har aldri sett noe umoden/barnslig oppførsel fra din side. Mulig det bare er meg, men. Hvis du har barnslige reaksjoner tør jeg ikke tenke på hvem jeg er. Det var godt å høre. Jeg har nok en del umodne reaksjoner, men prøver å ta kontroll over den fornuftige siden uttad, men tror ikke jeg alltid klarer det på dol. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. september 2014 Skrevet 12. september 2014 Du trenger i hvert fall ikke fordømme deg selv enda mer enn du allerede gjør;-) Jeg lurer på om du i for liten grad snakker med mennesker som står deg nær om hvordan du har det. Jeg mener ikke at du hele tiden skal snakke om alt, men jeg har inntrykk av at du knapt nok sier noe som helst til dine nærmeste. Jeg er for øvrig ikke kritisk til din bruk av dol - i tilfelle du tror det. Jeg mer bekreftet at det er umodne sider i deg som ser ut til å lage trøbbel for deg når du sliter. Jeg har en god venninne der vi kan dele gleder og bekymringer. Hun vet jeg sliter i perioder, men det er ikke det som er tema når vi er sammen. Vi snakket nok mer om det når jeg var alvorlig deprimert og før jeg begynte i behandling. Når jeg begynte i behandlig var det bedre å snakke med behandler om vanskeligheter og heller ta frem mer positive ting sammen med venninna mi. Mine syke reaksjoner holder jeg for meg selv. Så jeg har en å snakke med, men ønsker ikke å misbruke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.