AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Synes jeg litt for ofte leser om pasienter som har et forhold til sin behandler eller en som jobber i avdelingen der de er innlagt. Også en ny tråd på DOL nå om det ser jeg. Er dette vanlig og på en måte akseptert praksis i psykriatrien? Vis det er sånn, så synes jeg at det er uprofesjonellt av profesjonelle å tilate seg å bli private med pasientene. Selv har jeg ikke opplevd noe annet en laange blikk fra menn som jobber i avdeling men fant det uprofft nok.Har ellers bare hatt kvinnelige behandlere. Psykriatrien har jo et blandet rykte hos folk fra før, så kansje det er lurt å luke ut denne ukulturen med blanding av roller? For ikke å snakke om hva som kan skje av skade på en sårbar pasientgruppeAnonymous poster hash: 0700b...8fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 Skrevet 13. september 2014 Synes jeg litt for ofte leser om pasienter som har et forhold til sin behandler eller en som jobber i avdelingen der de er innlagt. Også en ny tråd på DOL nå om det ser jeg. Er dette vanlig og på en måte akseptert praksis i psykriatrien? Vis det er sånn, så synes jeg at det er uprofesjonellt av profesjonelle å tilate seg å bli private med pasientene. Selv har jeg ikke opplevd noe annet en laange blikk fra menn som jobber i avdeling men fant det uprofft nok.Har ellers bare hatt kvinnelige behandlere. Psykriatrien har jo et blandet rykte hos folk fra før, så kansje det er lurt å luke ut denne ukulturen med blanding av roller? For ikke å snakke om hva som kan skje av skade på en sårbar pasientgruppeAnonymous poster hash: 0700b...8fd Menn er noen kåtinger. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: 1e6b1...485 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.