Gå til innhold

forhold til ansatte i psykriatrien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg litt for ofte leser om pasienter som har et forhold til sin behandler eller en som jobber i avdelingen der de er innlagt.

Også en ny tråd på DOL nå om det ser jeg.

Er dette vanlig og på en måte akseptert praksis i psykriatrien?

Vis det er sånn, så synes jeg at det er uprofesjonellt av profesjonelle å tilate seg å bli private med pasientene.

Selv har jeg ikke opplevd noe annet en laange blikk fra menn som jobber i avdeling men fant det uprofft nok.Har ellers bare hatt kvinnelige behandlere.

Psykriatrien har jo et blandet rykte hos folk fra før, så kansje det er lurt å luke ut denne ukulturen med blanding av roller?

For ikke å snakke om hva som kan skje av skade på en sårbar pasientgruppe

Anonymous poster hash: 0700b...8fd

Skrevet

Synes jeg litt for ofte leser om pasienter som har et forhold til sin behandler eller en som jobber i avdelingen der de er innlagt.

Også en ny tråd på DOL nå om det ser jeg.

Er dette vanlig og på en måte akseptert praksis i psykriatrien?

Vis det er sånn, så synes jeg at det er uprofesjonellt av profesjonelle å tilate seg å bli private med pasientene.

Selv har jeg ikke opplevd noe annet en laange blikk fra menn som jobber i avdeling men fant det uprofft nok.Har ellers bare hatt kvinnelige behandlere.

Psykriatrien har jo et blandet rykte hos folk fra før, så kansje det er lurt å luke ut denne ukulturen med blanding av roller?

For ikke å snakke om hva som kan skje av skade på en sårbar pasientgruppe

Anonymous poster hash: 0700b...8fd

Menn er noen kåtinger. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 1e6b1...485

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...