Gå til innhold

Denfølelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du prøver å svelge lamictaltabletten hel, men ikke er rask nok og den løser seg opp bakerst i halsen

Skrevet

Når du prøver å svelge lamictaltabletten hel, men ikke er rask nok og den løser seg opp bakerst i halsen

Sikkert litt av en følelse det :o

Skrevet

Huff, føler med deg. :(

Har fortsatt dårlige assosiasjoner til den smaken... "Solbær" eller hva det var.

Skrevet

Huff, føler med deg. :(

Har fortsatt dårlige assosiasjoner til den smaken... "Solbær" eller hva det var.

Solbær er da godt.
Skrevet

Solbær er da godt.

Du vet ikkje ka du snakka om!!!!!!!

Skrevet

Du vet ikkje ka du snakka om!!!!!!!

Hahah!

Skrevet

Jeg har alltid vært misunnelig på de som tar Lamictal siden den smaker solbær. Men kanskje jeg ikke burde være det? :)

Zoloft har en merkelig duft av bensin synes jeg, og setter man den fast i halsen får man intens halsbrann.

Skrevet

Solbær er da godt.

Ordentlige solbær er ok.

Lamictal med solbærsmak, not so much... :mellow:

Skrevet

Jeg har alltid en viss angst hver gang jeg tar den. Det skjer meg ofte at den sitter fast i ganen og da får jeg nærmest panikk angst. Skjønner ikke hvorfor tabletten må være laget slik.

Skrevet

Dispergerbare... har kanskje noe med epilepsi å gjøre...

Skrevet

Dispergerbare... har kanskje noe med epilepsi å gjøre...

Ingen andre av mine epilepsimedisiner er slik. De er det trekk på.

Skrevet

Solbær er da godt.

Åh slabbedask er tilbake, har savnet deg, har bare hatt anonyme folk å snakke med på nattestid =( De har jo lignet mye på deg med blir ikke det samme som å se det røde profilbildet

Skrevet

Ingen andre av mine epilepsimedisiner er slik. De er det trekk på.

Det var da som bare!

Skrevet

Jeg har alltid vært misunnelig på de som tar Lamictal siden den smaker solbær. Men kanskje jeg ikke burde være det? :)

Zoloft har en merkelig duft av bensin synes jeg, og setter man den fast i halsen får man intens halsbrann.

Er sånn kvalmende, kunstig smak. Vet ikke om det kan kalles solbærsmak en gang.

Skrevet

Jeg har alltid en viss angst hver gang jeg tar den. Det skjer meg ofte at den sitter fast i ganen og da får jeg nærmest panikk angst. Skjønner ikke hvorfor tabletten må være laget slik.

Jepp. Må være lynrask hvis ikke blir det klabb og babb.

Skrevet

Lamictal fikk meg til å spy hvis jeg ikke rakk spise en haug med pølser etc før jeg spydde for åpen gate.

Skrevet

Jepp. Må være lynrask hvis ikke blir det klabb og babb.

Er smaken så fæl?

Skrevet

Åh slabbedask er tilbake, har savnet deg, har bare hatt anonyme folk å snakke med på nattestid 

Du og Heath Freak ser da ut til å ha mye å snakke om?

Skrevet

Du og Heath Freak ser da ut til å ha mye å snakke om?

Det er jo begrenset hvor lenge det er artig å snakkke "med seg selv" da. Det skjønner du vel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...