AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Dette er bare noe jeg lurer på. Har ingen planer om selvmord selv! Men jeg kjenner noen som har tatt selvmord, og lurer på om vedkommende ble godt i varetatt. Ble funnet at psykiatrien i kommunen, men vet forsåvidt ikke stort mer enn d? Hvor blir de fraktet? Blir de obdusert? Vil ikke bry familien hennes om slike spm. Men det er ting jeg tenker veldig mye på, det er så mye at det faktisk forstyrrer livet mitt.. Hun hadde d ikke bra i livet, og håper derfor at hun fikk en verdig og "fin" avslutning før hun ble dekt av jord.. Anonymous poster hash: efcf0...52f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Prosedyrer som ved alle andre dødsfall. Som plutselig eller uventet dødsfall er det en forhøyet sannsynlighet for obduksjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Kan jeg tolke dette slik at et uventet selvmord blir obdusert, mens et selvmord hos noen med kronisk selvmordstanker ikke blir det? Eller at hvis det er intox = obduksjon. Drukning, Ikke? Anonymous poster hash: efcf0...52f 0 Siter
frosken Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Kan jeg tolke dette slik at et uventet selvmord blir obdusert, mens et selvmord hos noen med kronisk selvmordstanker ikke blir det? Eller at hvis det er intox = obduksjon. Drukning, Ikke? Anonymous poster hash: efcf0...52f NHD sier det er forhøyet sannsynlighet for obduksjon, ikke at det nødvendigvis blir obdusert. Det er begrenset kapasitet på obduksjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Kan jeg tolke dette slik at et uventet selvmord blir obdusert, mens et selvmord hos noen med kronisk selvmordstanker ikke blir det? Eller at hvis det er intox = obduksjon. Drukning, Ikke? Anonymous poster hash: efcf0...52f Det er politiet som rekvirerer obduksjon ved uventet dødsfall. Anonymous poster hash: c85a2...fdd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.