Gå til innhold

Ny uførereform fra 1. Januar - mindre utbetalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oja ser det nå, var ikke google som løy var jeg som blingsa  http://www.skatteetaten.no/no/Tabeller-og-satser/Formuesskatt/?ssy=2014

Og de påstår den skal ned i 0 innen neste valg. Eiendomskatten settes av kommunene.

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

Jeg trodde også formueskatten var redusert, husker det var et eller annen svada på nyheter om at den var så skadelig for småbedrifter eller noe slikt og derfor skulle de redusere den, men google sier at den er uendret o.0

Den er skadelig for Rimi-Hagen. Reduseres den ikke har han ikke lenger råd til å sende skjortene sine til London for rengjøring. 

Jeg har to store leiligheter uten lån og leieinntekt, så tror det skal være riktig.

Hvorfor klager du da over at du ikke er råd til å gå til tannlegen. Du er jo rik!!!!

Annonse

mente ikke opprøre noen...

jeg tenkte ikke over at jeg kanskje kan få et lån på en av leilighetene til å få fikset tennene.

fikk negativt svar sist jeg søkte om lån, men kan jo hende jeg ville få tilsvar på en mindre sum.

hjelpevergen min får leieinntekten og den forsvinner i regninger

Annonse

Jeg tålte ikke Zeldox. Ble angstfull og sint av den. Slå hånda i veggen i frustrasjon til slutt.

Så rart. Jeg reagerer helt motsatt. Jeg føler at jeg går i oppløsning på et vis, men Zeldox samler delene. Klarer å slappe av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...