Gå til innhold

Sliter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så forferdelig med angst om dagen. Får ikke puste. Dette er verst når jeg er hjemme, men kan ha en del tunge dager på jobb også. Jeg har mange tunge omsorgsoppgaver bla. med en bipolar mann. Jeg går på 150 mg Zoloft det har jeg gjort i noen år. Dette har fungert bra helt til nå. Hva bør jeg gjøre ? Jeg føler nå livet mitt ikke er noe vært. Jeg bare eksisterer.

Carina

Skrevet

Sliter så forferdelig med angst om dagen. Får ikke puste. Dette er verst når jeg er hjemme, men kan ha en del tunge dager på jobb også. Jeg har mange tunge omsorgsoppgaver bla. med en bipolar mann. Jeg går på 150 mg Zoloft det har jeg gjort i noen år. Dette har fungert bra helt til nå. Hva bør jeg gjøre ? Jeg føler nå livet mitt ikke er noe vært. Jeg bare eksisterer.

Carina

Jeg synes du skal bestille en time hos fastlegen for å drøfte med vedkommende hva du kan gjøre for å få det bedre.

Skrevet

Ja jeg burde vel det, men jeg er så redd for å bli sykemeldt. Jeg synes det er et nederlag. Har ting som jeg synes er positive, men føler at jeg ikke kan holde på med det når jeg sykemeldt. Da har jeg ingen ting igjen annet enn syke personer rundt meg.

Skrevet

Kan hende det bare er en liten medsinjustering som skal til.

Snakk med fastlegen du :)

Anonymous poster hash: 88851...2b4
Skrevet

Ja jeg burde vel det, men jeg er så redd for å bli sykemeldt. Jeg synes det er et nederlag. Har ting som jeg synes er positive, men føler at jeg ikke kan holde på med det når jeg sykemeldt. Da har jeg ingen ting igjen annet enn syke personer rundt meg.

Kan ikke forestille meg at legen ønsker å sykemelde deg mot din vilje; det er jo godt kjent at sykemelding sjelden løser noe særlig. Derimot kan du diskutere andre løsninger med legen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...