AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Dersom man har moderate søvnvansker, som kanskje kunne vært løst dersom man var superflink med søvnhygiene, er det da allikevel greit å benytte melantonin jevnlig? Jeg har fått beskjed om at enten må jeg bruke melantonin regelmessig eller så er det ingen vits i å prøve ut medikamentet. Anonymous poster hash: f965a...f90 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Jeg har liten erfaring med melatonin. Tror ikke det kan skade mye om du bruker det slik du beskriver. 0 Siter
DoleMari Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 På meg virker Melatonin nesten med en gang ved at jeg blir trøtt. Jeg bruker det heller ikke fast, kanskje bare en gang i måneden, fordi jeg stort sett får sove uten. Men hvis det skal ha noen virkning på forsinket søvnfasesyndrom ( være mer opplagt om morgenen), bør det tas hver kveld, ettersom jeg har skjønt. Pluss alt det andre man skal gjøre selv får å få en stabil døgnrytme, selvfølgelig:) 0 Siter
missmas Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Jeg fikk mer kaos i hodet av melatonin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.