Gå til innhold

Hjelp.....

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Jeg har følt meg deprimert den siste tiden ... å hver dag er en kamp, en ting er at jeg sliter med spiseproblemer som er en evig kamp som ikke er lett å vinne over... , men det med at jeg ikke har kontroll på meg selv når det gjelder selvskading som innebærer kutting på håndleddet ved pulsåren det er det verste !...:(( for jeg vil jo ikke ende opp med døden vil jo innerst inne leve ... å da er problemet at jeg ikke klarer / tørr å oppsøke hjelp ... jeg har brukerstyrt seng på dps i nærheten av der jeg bor , men det hjelper meg lite så lenge jeg ikke klarer å ta kontakt :(( sitter her å gråter fordi jeg bare vet at snart vil det gå galt .... det er nok ingen som kan redde meg fra dette ;(( iløpet av kvelden er jeg sikker på at jeg begynner på an igjen å skader meg på handleddet ved pulsåren... :/ hva om det går galt dennne gang? er jeg heldig i kveld også? åååå ;(((((

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør gå i regelmessig poliklinisk behandling. Har du et slikt tilbud?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...