Gå til innhold

Jeg er besatt av indre "demoner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye som er negativt i livet mitt.

Depresjon, spiseproblemer, søvn, energiløshet, ikke mestre "enkle" oppgaver, nedsatt seksuell lyst og mange andre ting.

Depresjonen vedlikeholdes vel endel ved at jeg ikke får sove, ikke spiser så mye, at jeg har lite energi. Angsten ved det å ikke mestre ting.

Hva som er høna eller egget oppi dette kaoset vet jeg ikke

MEN-når jeg ikke er så deprimert, tenker jeg plutselig på denne legen blir jeg helt besatt over å onanere med bilde av legen foran meg - og jeg kommer hver eneste gang.

Tenker jeg på andre tiltrekkende folk, skjer ikke dette. Ja, det er sikkert normalt å ha et "crush on" autoritetspersoner, folk i frakk/uniform ol. Men kanskje ikke i den grad jeg har utviklet.

Det er derfor veldig fortvilende å vite at jeg MÅ tilbake til denne legen før eller siden, det er flaut å "ha kommet over" denne legen, hvordan i all verden skal jeg kunne prate normalt til denne fremover?

Ja, legen er kanskje vant til å ha folk som er interessert i en, men denne legen er bare 28, og har nok ikke den lange erfaringen mange andre som har vært lenger i gamet enn det denne har. Jeg burde kanskje fortalt at jeg synes legen er attraktiv(uten å fortelle alt selvsagt), men jeg er fortsatt flau over dette.

Så kommer depresjonen for fullt igjen, og jeg har sådd nye frø - en uoppnåelig person en er veldig interessert i...

Så nå er det alt som er det alle problemer fra før i tillegg til dette "crushet" som ikke finnes tilgjengelig.

Det er hele tida noe som slår meg hardt ned i bakken igjen - uansett hva jeg gjør, blir det feil.

Det er ikke bare bare å slutte se eller tenke på legen heller.

Med bildet der er det nesten så denne personen er tilstede, veldig trygt og godt.

Anonymous poster hash: cce17...e33
Skrevet

Hva er problemet? Ok, det var masse problemer, men hva er galt med å fantasere om en lege?

Skrevet

Ikke så store problemer, kanskje, men det blir hardt å møte legen igjen. Fantasere så mye som jeg gjør liksom.

Er det vanlig? at det går "så langt" i fantasiene? At jeg printer ut bilder som jeg ser på og onanerer til?

Vil dette gå over?

Jaja, man får vel kanskje gjøre det beste utav det. Jeg vet jo at legen er uoppnåelig, så det burde egentlig ikke slått meg så mye ut som det gjør!

Anonymous poster hash: 734b0...795
Skrevet

Ikke så store problemer, kanskje, men det blir hardt å møte legen igjen. Fantasere så mye som jeg gjør liksom. Er det vanlig? at det går "så langt" i fantasiene? At jeg printer ut bilder som jeg ser på og onanerer til?Vil dette gå over? Jaja, man får vel kanskje gjøre det beste utav det. Jeg vet jo at legen er uoppnåelig, så det burde egentlig ikke slått meg så mye ut som det gjør! Anonymous poster hash: 734b0...795

Kanskje best å bytte lege? Fortrinnsvis til en gammel burugle.

Anonymous poster hash: 3e088...527

Skrevet

Det går ikke an å bytte denne legen.

Men jeg får overleve, og trappe ned på sexlysten. Kanskje klarer jeg se på legen som en lege og ikke noe annet etterhvert :)

Skrevet

Det går ikke an å bytte denne legen. Men jeg får overleve, og trappe ned på sexlysten.

En trppel dose ssri vil sikkert hjelpe. Det dreper det meste av følelser ig lyster.

Anonymous poster hash: 3e088...527

Skrevet

Ikke så store problemer, kanskje, men det blir hardt å møte legen igjen. Fantasere så mye som jeg gjør liksom.

Er det vanlig? at det går "så langt" i fantasiene? At jeg printer ut bilder som jeg ser på og onanerer til?

Vil dette gå over?

Jaja, man får vel kanskje gjøre det beste utav det. Jeg vet jo at legen er uoppnåelig, så det burde egentlig ikke slått meg så mye ut som det gjør!

Du velger jo selv å dyrke dette. Dersom du ønsker å være mindre opphengt i legefantasien din, så må du velge litt annerledes.

Skrevet

Takk for svar :)

Som jeg skrev må jeg prøve å minske denne opptattheten av denne legen. Da går det kanskje over av seg selv. Jeg vet jo at det er en umulighet med denne legen, så egentlig burde jeg ikke tenkt den retningen i det hele tatt.

Jeg skal først og fremst makulerere bildene jeg har av legen, så får resten komme etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...