Gå til innhold

Forandring av personlighet cipralex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen mener jeg blir helt forandret m 10 mg av dette innabords. Uengasjert .. Føler ingen ting , eksisterer kun. Jeg sier jeg tar det for å blu tykkhudet og ikke sint av frustrasjon over livet mitt som svinner.Lurer på hva som hadde hjulpet bedre ? Må jeg ta antipsykotika for å få bukt mine plager? . Min onkel ble svært apatisk av dette .. Kan det være han fikk feil diagnose?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Som sagt tidligere: Jeg tror det beste for deg hadde vært 3-400 mg Seroquel (depot).

Skrevet

Mannen mener jeg blir helt forandret m 10 mg av dette innabords. Uengasjert .. Føler ingen ting , eksisterer kun. 

Slik at jeg også etter å ha brukt Cipralex i årevis. Totalt følelsesløs, likeglad, som en zombie.

Skrevet

Som sagt tidligere: Jeg tror det beste for deg hadde vært 3-400 mg Seroquel (depot).

bare bli sint fordi jeg maser .. Men er det fordi du tror jeg er angrepet av paranoia..?
Skrevet

Slik at jeg også etter å ha brukt Cipralex i årevis. Totalt følelsesløs, likeglad, som en zombie.

Kanskje det er flatheten som visstnok kan være en bivirkning.. Er du mer engasjert til vanlig ( uten tablettene?)
Skrevet

Hvorfor følger du ikke bare rådet til NHD?

For øvrig gir Zoloft mindre "flathet" enn Cipralex. Det var psykiateren min som sa det, og det kommer av at Zoloft har en viss grad av "Wellbutrin-effekt" innebygget. Jeg står på høy dose Zoloft og jeg merker ingen "flathet".

Skrevet

Kanskje det er flatheten som visstnok kan være en bivirkning.. Er du mer engasjert til vanlig ( uten tablettene?)

Var det tidligere, absolutt. Men det er selvfølgelig vanskelig å si hva som er bivirkninger og hva som er sykdom. Men jeg er overbevist om at avflatningen/følelsesløsheten hovedsaklig skyldes medisinene.

Skrevet

Hvorfor følger du ikke bare rådet til NHD?

For øvrig gir Zoloft mindre "flathet" enn Cipralex. Det var psykiateren min som sa det, og det kommer av at Zoloft har en viss grad av "Wellbutrin-effekt" innebygget. Jeg står på høy dose Zoloft og jeg merker ingen "flathet".

Jeg har sagt dette til psykolog som himlet m øynene.. Vet ikke hva jeg skal tro. Hun er fersk i faget og har ikke medisin kompetanse.. Men om hun synes det var relevant hadde hun vel henvist meg til legevurdering for dette.?!
Skrevet

Var det tidligere, absolutt. Men det er selvfølgelig vanskelig å si hva som er bivirkninger og hva som er sykdom. Men jeg er overbevist om at avflatningen/følelsesløsheten hovedsaklig skyldes medisinene.

hm.. Vondt å lese .. Jeg for min del får lyst til å begynne og drikke cava( garantert dårlig råd)
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

bare bli sint fordi jeg maser .. Men er det fordi du tror jeg er angrepet av paranoia..?

Paranoia er et sterkt ord. Mistenksom vedr vonde hensikter har du. Jfr dine grunblerier om DPS i det siste.

Jeg kaller små til moderate doser AP for antiskeptika. Seroquel i de doser jeg har anbefalt er både antidepressiva og antiskeptika.

Skrevet

Paranoia er et sterkt ord. Mistenksom vedr vonde hensikter har du. Jfr dine grunblerier om DPS i det siste.

Jeg kaller små til moderate doser AP for antiskeptika. Seroquel i de doser jeg har anbefalt er både antidepressiva og antiskeptika.

Ok, takk. Disse mistankene er visst veldig aktive om dagen , tror de ikke er helt ubegrunnet. Når jeg er spak ligger jeg lagelig til for hogg. Når jeg klager på dps Evt feilvurdering kan det tenkes de synes jeg er på jorde ..( og er mine tentativer veldig åpenbart).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...