Gå til innhold

Sverige er ikke hva det en gang var

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• Health Freak

17

• DexterMorgan

6

Mest aktive i denne tråden

Er det noen som har noen fin statistikk om hvordan Sverige har utviklet seg økonomiskt som følge av masseinnvandring (uten integrering) eksperimentet ?

edit: gjerne også kriminalitetsutvikling

Disse statistikkene er nok hemmeligstemplet av pk-mafian. Lurer på hvordan det skal gå der borte når de nå skal ta i mot 340 000 flykninger de neste 4 årene med 10% arbeidsløshet og boligmangel?

Anonymous poster hash: cea78...f71

Status er det samme i Norge. Hører man ikke til PK gjengen, så skal en ties ihel med rasismebegrepet.

I Sverige, som i Norge, - så skal det legges lokk på debatten om innvandring fra den 3. verden og asylanter.

Så er de "seriøse" politikerne overrasket over valgresultatet som kom for dagen i Sverige.

Trøste oss.

Vi er mange som mener vi kunne hjulpet mange flere mennesker i de områdene de bor, enn de få som har fått "lykkeloddet" som følger med et norsk statsborgerskap.

Norge er dømt til å gå ad-dundas, da vi uansett ikke produserer nok barn til å opprettholde landet slik det har vært. Før eller senere blir vi en minoritet i eget land.

Ja, for integreringen inkluderer ikke oss vanntro.

Anonymous poster hash: 8dc21...a00

Artig hvordan de bruker statistikken til å lure oss når det gjelder antall innvandrere. Med SSB sin logikk bor det 300 millioner INDIANERE (ikke innvandrere) i USA. Jada, flott logikk der ssb.no

Endret av DexterMorgan

Artig hvordan de bruker statistikken til å lure oss når det gjelder antall innvandrere. Med SSB sin logikk bor det 300 millioner INDIANERE (ikke innvandrere) i USA. Jada, flott logikk der ssb.no

Her skjønner jeg ikke hva du mener...

Her skjønner jeg ikke hva du mener...

Ta en gjennomsnittelig Amerikaner. Ser han ut som/oppfører han seg som en indianer ? Du vet de med telt og røyk og totempåler og det der.

Vel, ssb sier at de ikke regner 2.generasjons (og noen ganger 1. generasjons avhengig av statistikken) for innvandrere da de er så like urbefolkningen at det blir meningsløst.

Altså er amerikanerne indianere fordi de er som regel 3.generasjon innvandrere eller mer.

Men jeg synes ikke det ser slikt ut med mine glasögon

Annonse

Ta en gjennomsnittelig Amerikaner. Ser han ut som/oppfører han seg som en indianer ? Du vet de med telt og røyk og totempåler og det der.

Vel, ssb sier at de ikke regner 2.generasjons (og noen ganger 1. generasjons avhengig av statistikken) for innvandrere da de er så like urbefolkningen at det blir meningsløst.

Altså er amerikanerne indianere fordi de er som regel 3.generasjon innvandrere eller mer.

Men jeg synes ikke det ser slikt ut med mine glasögon

Det jeg har sett har en annen definisjon, det er i alle fall alle som er innvandrer eller barn av to innvandrere etc, også er det noen flere regler for å dekke "mixer".

Status er det samme i Norge. Hører man ikke til PK gjengen, så skal en ties ihel med rasismebegrepet.

I Sverige, som i Norge, - så skal det legges lokk på debatten om innvandring fra den 3. verden og asylanter.

Så er de "seriøse" politikerne overrasket over valgresultatet som kom for dagen i Sverige.

Trøste oss.

Vi er mange som mener vi kunne hjulpet mange flere mennesker i de områdene de bor, enn de få som har fått "lykkeloddet" som følger med et norsk statsborgerskap.

Norge er dømt til å gå ad-dundas, da vi uansett ikke produserer nok barn til å opprettholde landet slik det har vært. Før eller senere blir vi en minoritet i eget land.

Ja, for integreringen inkluderer ikke oss vanntro.

Hvor er den godeste "sør" når man trenger han? Jeg får ta over: I løpet av de siste 40 årene gikk den muslimske befolkningen i Norge fra 0% til 2%. Dvs at om 40 år vil den bare være på 4%. Ingen grunn til bekymring med andre ord.

Anonymous poster hash: c3edb...aed

Hvor er den godeste "sør" når man trenger han? Jeg får ta over: I løpet av de siste 40 årene gikk den muslimske befolkningen i Norge fra 0% til 2%. Dvs at om 40 år vil den bare være på 4%. Ingen grunn til bekymring med andre ord.

Anonymous poster hash: c3edb...aed

Den kan være 2% (eller 1%, hva om vi henretter 1%), og den kan være 50%. Umulig å spå dette.

Hvor er den godeste "sør" når man trenger han? Jeg får ta over: I løpet av de siste 40 årene gikk den muslimske befolkningen i Norge fra 0% til 2%. Dvs at om 40 år vil den bare være på 4%. Ingen grunn til bekymring med andre ord. Anonymous poster hash: c3edb...aed

Du hengte deg opp i muslimer, hva?

Vel, statistikk og fakta kan settes opp som en ønsker det.

For å beholde et samfunnn stabilt med tanke på befolkning, så anbefales det at et par da produserer 2,1 barn.

Det klarer vi ikke i Norge idag, da vi i.h.h.t. SSB produserer 1,8 barn.

Så det norske native befolkningen vil gå nedover.

Så, på ett eller annet tidspunkt vil den norske befolkningen bli en minoritet i eget land.

Dette er bare sannheten.

Og de som innvandrerntil vårt land, vil helst gifte seg med sine søskenbarn, og ikke nordmenn.

Ja, i så stor grad at søskenbarn ekteskap diskuteres forbudt.

Du nevner muslimer.

Nå har de "rømt" fra de landene hvos Islam er den ledende religion. De har bosatt seg i land i hele europa, og de drømmer om et Islamsk paradis, kalifat.

De bor sammens med de som i henhold til Koranen blir kalt for vanntro.

Jeg lurer på hvorfor de bosetter seg i vestlige land, og hva de har for en agenda?

I mange land, og sist nå i Sverige, så har altså velgerne talt.

Til å ha gått fra 0 til 2 % så må jeg si at Islam og muslimer gjør utrolig mye av seg.

Ikke for det, det var tross alt en jentunge på 19 som måtte vise vei hva de mener om IS.

Den mannlige delen av våre muslimer var ikke sååå veldig sterkt representert i sitt syn på IS.

Tør du ta sjangsen?

Ja,men renters rente formel er mere gjeldende her.

En fruktbar mor fra Somalia som bærer frem masse barn er bra representativ.

Er det ikke rart, befolkningsveksten i Afrika er enorm....

Våpen, mat og medisiner finner veien dit, - men aldri prevensjonsmidler?

Annonse

Niks, det vet ingen. Vi vet det vi vet idag, og misnøyen gror både her og der rundt omkring i europa.

Hadde nå engang denne integreringen fungert da, men den gjør ikke det.

Svenske ungdommer kommer over til Norge, og aldri har vel flere svenske ungdommer jobbet her, - enn det som er her nå.

Og over landegrensene strømmer det på med folk utenfra (merk jeg skriver ikke hverken innvandrere eller asylanter her), og ja - det svenske folket har nettopp talt.

Hadde sør vært her, så hadde denne tråde vært kvalt for lenge siden.

Jeg har ofte lurt på : hvor mange hadde sør tatt inn over landegrensene før HAN synes det var nok?

Dæven så ofte jeg har tenkt på det.

Islam vil definitivt skape problemer i årene fremover. Så langt er det ikke politisk korrekt å påstå dette.....

Att det bare er 4% muslimer her om 40 år, det tror jeg slett ikke noe på.....

Men verden vil bedras...

Islam er den største totalitære trusselen siden kommunismen og fascismen.

Anonymous poster hash: cb827...4fd

Hadde sør vært her, så hadde denne tråde vært kvalt for lenge siden.

Jeg har ofte lurt på : hvor mange hadde sør tatt inn over landegrensene før HAN synes det var nok?

Dæven så ofte jeg har tenkt på det.

Når skrev Sør sist noe her?

Nei, det stemmer, sør har ikke skrevet her siden......han ble utestengt.

Men du tuller når det gjelder den nye generasjonen muslimer, gjør du ikke?

Den nye generasjonen som er på størst fremmarsj nå, er denne bevegelsen her : http://no.m.wikipedia.org/wiki/Den_islamske_staten_Irak_og_Levanten

Ifølge statsledere i dagsrevyen i kveld, så har det strømmet på med deltakere fra 51 land for å slutte seg til de.

(Tilogmed Marie Simonsen syntes det kunne vært flere muslimer som stod opp mot denne nye bevegelsen.

Og den tror jeg satt langt inne.)

Men interressant spørsmål til deg : hvor mange ønsker du kan strømme over grensen før DU synes det var nok av de her i landet?

Og jeg ønsker da et tall.

Selv ønsker jeg ikke flere enn de som er her nå, for vi har mere enn nok med å ta oss av de som allerede er her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...