AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Jeg kjenner på et indre trykk og en følelsesmessig forvirring. Jeg er forvirret fordi jeg mangler en sikker kjønnsidentitet. Jeg føler meg ikke som hverken kvinne eller mann. Hva er jeg da? Jeg hater kroppen min. Jeg føler at jeg lever et dobbeltliv. Det er som om jeg ikke burde vært født. Jeg kjenner en betydelig selvforakt. Jeg er usikker på mye og jeg mangler et mål for øye. Har ikke noe håp i grunnen. Jeg bare vet at jeg mangler en opplevelse av å være et helt menneske med en kjønnstilhørighet. Lenge har jeg forsøkt å legge lokk på alle disse følelsene, men i forbindelse med serien Født i feil kropp på TV2 så koker det av følelser og fortvilelse inni meg. Til forskjell fra kasusene i serien så ønsker jeg ikke å være hverken kvinne eller mann. Jeg kjenner meg ikke komfortabel i noen av kjønnsidentitetene. Er dette en kjent problemstilling og er det noen der ute som har det som meg? Heter det noe? Jeg lurer på hva jeg bør gjøre. Jeg kjenner et dyp inni meg som er skremmende.Anonymous poster hash: 80bcc...edf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Jeg kjenner på et indre trykk og en følelsesmessig forvirring. Jeg er forvirret fordi jeg mangler en sikker kjønnsidentitet. Jeg føler meg ikke som hverken kvinne eller mann. Hva er jeg da? Jeg hater kroppen min. Jeg føler at jeg lever et dobbeltliv. Det er som om jeg ikke burde vært født. Jeg kjenner en betydelig selvforakt. Jeg er usikker på mye og jeg mangler et mål for øye. Har ikke noe håp i grunnen. Jeg bare vet at jeg mangler en opplevelse av å være et helt menneske med en kjønnstilhørighet. Lenge har jeg forsøkt å legge lokk på alle disse følelsene, men i forbindelse med serien Født i feil kropp på TV2 så koker det av følelser og fortvilelse inni meg. Til forskjell fra kasusene i serien så ønsker jeg ikke å være hverken kvinne eller mann. Jeg kjenner meg ikke komfortabel i noen av kjønnsidentitetene. Er dette en kjent problemstilling og er det noen der ute som har det som meg? Heter det noe? Jeg lurer på hva jeg bør gjøre. Jeg kjenner et dyp inni meg som er skremmende.Anonymous poster hash: 80bcc...edf Kjønnsoverskrider/transperson/det tredje kjønn er vel benevnelser som er brukt om det du beskriver. Det er leit å lese at du forakter deg selv på grunn av dette. Kanskje det ville være hjelp å få uttrykt/delt dette ovenfor noen? Anonymous poster hash: e7532...b8f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Jeg kjenner på et indre trykk og en følelsesmessig forvirring. Jeg er forvirret fordi jeg mangler en sikker kjønnsidentitet. Jeg føler meg ikke som hverken kvinne eller mann. Hva er jeg da? Jeg hater kroppen min. Jeg føler at jeg lever et dobbeltliv. Det er som om jeg ikke burde vært født. Jeg kjenner en betydelig selvforakt. Jeg er usikker på mye og jeg mangler et mål for øye. Har ikke noe håp i grunnen. Jeg bare vet at jeg mangler en opplevelse av å være et helt menneske med en kjønnstilhørighet. Lenge har jeg forsøkt å legge lokk på alle disse følelsene, men i forbindelse med serien Født i feil kropp på TV2 så koker det av følelser og fortvilelse inni meg. Til forskjell fra kasusene i serien så ønsker jeg ikke å være hverken kvinne eller mann. Da har du ikke mange alternativer. Anonymous poster hash: 634a8...bfc 0 Siter
Health Freak Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Det trenger ikke nødvendigvis dreie seg om å være "transperson", kan være noe psykisk også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.