Gå til innhold

så ufattelig sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vett ikke engang hvor jeg skal begynne så om dette virker usamenhengende og rotete beklager jeg på forhånd.

Jeg er en mann på 22 år og er konstant sliten, lei, trøtt, ensom. Konstant ensom, blant venner? Ensom. Blant familie? Ensom. Alt jeg gjør blir et slit, kroppen kjennes ut som den konstant har 100 ekstra kilo på skuldrene.

Har fagbrev som faglaboratorant, jobbet som vikar i etterkant av lærlingtiden men på grunn av min "tilstand" gjorde at jeg ikke klarte og prestere på jobb noe som førte til at jeg ikke fikk videre ansettelse der, har vært arbeidledig i over 9 måneder og sendt titalls søknader og for hvert avslag forvinner jeg lenger og lenger ned i ett hull og er på kanten til og gi opp.

Er konstant lei og finner ikke lenger gleden i ting, orker igrunn ikke bry meg lengre, alt blir bare... slitsomt og tungt.

Orker ikke engang se meg selv i speilet da jeg skammer meg over og være den jeg er. Som ikke det er nok har jeg ikke engang råd til egenandelen til og få hjelp, har inkasso selskaper klorende nedover nakken.

Det eneste lyset i verdagen min er at jeg enda ikke har hatt selvmordstanker.

Jeg vett ikke lenger hva jeg skal gjøre, jeg er 22 år og skulle ønske jeg aldri ble født så jeg ikke hadde blitt til så mye bry for mine foreldre.

Jeg er 22 og orker ikke mer, jeg er 22 og er lei av og være depressiv.

Er det noen der ute som har vært igjennom noe lignende eller som vett råd?

Anonymous poster hash: 43ed9...4fb

Skrevet

Jeg har.

Du må gå til fastlegen, kjære deg.. Du er deprimert og trenger hjelp. Finnes behandling for dette.

Bestill time idag,. God bedring..

Skrevet

Det der kjenner jeg meg igjen i. Det høres ut som du er deprimert. Som de andre mener jeg det smarteste er å bestille time hos fastlegen, jo før jo heller.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Gå til fastlegen du, der kan du få hjelp. Ang egenandelen: denne kan du søke nav om å dekke. Du må søke om sosialstønad, fylle ut et ark om inntekter/utgifter og legge ved dokumentasjon samt henvisningen fra legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...