Nycora Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Etter å ha slitt noe " forferdelig" i over 10 år, føler jeg meg nå veldig energisk og frisk. Har overskudd til ting jeg tidligere har måttet gi opp. Jeg har ptsd og bipolar 2. Dermed kommer spørsmålet: jeg er nå helt uten medisiner. Har hatt mange utfordringer i sommer og vært redd for at den store depresjonen skulle komme nå som det er høst. Det som skjer er at jeg må gjøre noe hele tiden. Jeg lange, raske turer, er meget sosial for tiden, prater mye. Synes det er veldig gøy å snakke med folk, depressive tanker er fraværende. Jeg mistet en veldig nær person for noen uker siden. Istedet for å ta meg tid til å sørge, ta innover meg det som skjedde, så løper jeg. Finner på noe hele tiden i raskt tempo. Så: er jeg på vei til å bli hypoman? Eller er jeg frisk og dette er normalt sett ut fra min situasjon? Sover bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Etter å ha slitt noe " forferdelig" i over 10 år, føler jeg meg nå veldig energisk og frisk. Har overskudd til ting jeg tidligere har måttet gi opp. Jeg har ptsd og bipolar 2. Dermed kommer spørsmålet: jeg er nå helt uten medisiner. Har hatt mange utfordringer i sommer og vært redd for at den store depresjonen skulle komme nå som det er høst. Det som skjer er at jeg må gjøre noe hele tiden. Jeg lange, raske turer, er meget sosial for tiden, prater mye. Synes det er veldig gøy å snakke med folk, depressive tanker er fraværende. Jeg mistet en veldig nær person for noen uker siden. Istedet for å ta meg tid til å sørge, ta innover meg det som skjedde, så løper jeg. Finner på noe hele tiden i raskt tempo. Så: er jeg på vei til å bli hypoman? Eller er jeg frisk og dette er normalt sett ut fra min situasjon? Sover bra. Høres litt ekstremt ut? Anonymous poster hash: c897e...d72 0 Siter
frosken Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Etter å ha slitt noe " forferdelig" i over 10 år, føler jeg meg nå veldig energisk og frisk. Har overskudd til ting jeg tidligere har måttet gi opp. Jeg har ptsd og bipolar 2. Dermed kommer spørsmålet: jeg er nå helt uten medisiner. Har hatt mange utfordringer i sommer og vært redd for at den store depresjonen skulle komme nå som det er høst. Det som skjer er at jeg må gjøre noe hele tiden. Jeg lange, raske turer, er meget sosial for tiden, prater mye. Synes det er veldig gøy å snakke med folk, depressive tanker er fraværende. Jeg mistet en veldig nær person for noen uker siden. Istedet for å ta meg tid til å sørge, ta innover meg det som skjedde, så løper jeg. Finner på noe hele tiden i raskt tempo. Så: er jeg på vei til å bli hypoman? Eller er jeg frisk og dette er normalt sett ut fra min situasjon? Sover bra. Det er ikke så mange dager siden du skrev om det motsatte. Vanskelig sikkert å vite om du er i ferd med å bli hypoman eller ikke, det høres litt ut som om du er det, men så lenge du sover godt så ville jeg bare prøvd å roe ned tempoet litt på dagtid - så fremt du ikke også bruker mye penger eller gjør ting det kan være grunn til å tro du vil angre i etterkant. 0 Siter
Nycora Skrevet 16. september 2014 Forfatter Skrevet 16. september 2014 Det er ikke så mange dager siden du skrev om det motsatte. Vanskelig sikkert å vite om du er i ferd med å bli hypoman eller ikke, det høres litt ut som om du er det, men så lenge du sover godt så ville jeg bare prøvd å roe ned tempoet litt på dagtid - så fremt du ikke også bruker mye penger eller gjør ting det kan være grunn til å tro du vil angre i etterkant. Hm...lenge siden jeg skrev det innlegget? Kan ikke finne det? Husker ikke at jeg har skrevet jeg, hva skrev jeg? Er jeg litt opp og ned? 0 Siter
frosken Skrevet 16. september 2014 Skrevet 16. september 2014 Hm...lenge siden jeg skrev det innlegget? Kan ikke finne det? Husker ikke at jeg har skrevet jeg, hva skrev jeg? Er jeg litt opp og ned? http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/400754-hva-er-vanlig-slitenhet/ 10 dager siden. Kontrasten er så stor at jeg ville vært bekymret om jeg var deg. Synes du skal forsøke å begrense aktivitet de nærmeste dagene og skjerme deg noe i forhold til inntrykk. 0 Siter
Nycora Skrevet 16. september 2014 Forfatter Skrevet 16. september 2014 http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/400754-hva-er-vanlig-slitenhet/ 10 dager siden. Kontrasten er så stor at jeg ville vært bekymret om jeg var deg. Synes du skal forsøke å begrense aktivitet de nærmeste dagene og skjerme deg noe i forhold til inntrykk. Ok, takk, skal forsøke det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.