Gå til innhold

Kan man ha med mat på cafe?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    19

  • adhemar

    10

  • AnonymBruker

    10

  • tonie

    2

Mest aktive i denne tråden

Kan jo helgardere deg når du kjøper kaffen så sier du" håper det går greit at jeg spiser bolla mi her samtidig" og smiler, så går det 100% sikkert bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

I utgangspunktet risikerer du så avgjort å få beskjed om at du ikke kan spise medbragt mat. På de fleste kaffebarer gidder de imidlertid ikke å være så grensesettende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukerErHeltAnonym

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

 

Nei, det syntes jeg virkelig ikke man kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man er flere og en har med seg egen mat av allerg-årsaker, så nei - det er da ikke greit å kjøpe seg billigere mat et annet sted og ta med seg dit! Bli i alle fall ikke forbauset om du får beskjed om at medbrakt ikke kan spises der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

Det er frekt, og neppe innenfor det man kan kalle god oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

 

Ja, du kan ta med mat, såfremt du ikke har et fysisk handicap som gjør det umulig. Stygge blikk kan det godt hende du får, avhengig av hvor mange gjester det er der, og innredning av kafeen. Du risikerer å bli snakket til av de ansatte.

 

Kjør på. YOLO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm , enda en grunn til å kose seg hjemme med favorittbollen og kaffen altså, som om det ikke var nok av dem allerede

 

Hvorfor må man sette seg med varene sine i en kafe? Hvis man kjøper alt eksternt og setter seg på en benk ute, så er problemet løst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke man kan. De lever av å selge mat og drikke og da kan selvsagt ikke folk komme dit med mat de har kjøpt andre steder og ta opp stoler som kunne gått til spisende gjester. Spis heller bollen din i parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, cafeer i Oslo er stappa av ammemafiaen, 15 damer, 15 bebiser, 15 vogner og totalt 5 cafe latte solgt på 6 timer mens mennene er på jobb.

 

Finn deg et slikt sted, så er de sikker henrykt over kaffesalget, og irriterer seg så mye over damene at de ikke engang registrerer bollen din.

 

Kos deg, vær litt gal rebell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg, vær litt gal rebell.

Det er et maskulint trekk. Ikke det at ikke kvinner kan ha maskuline trekk, eller at mange ikke har det.

Men er det da egentlig et maskulint trekk?

 

F8JCugH.jpg?1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tnja, jeg tenker på hu dama i 'Natural born killers', og dama til 'sailor' (Cage) i Wild at heart... ikke si at de damene ikke var rebeller og gale ! (selv om de lar sine menn være menn, ref andre tråder).

 

I det hele har vi vel flytta oss så grønnskollen over i metrosexualitet at det nesten ikke er gøy. Javist, alle kan være flinke, smarte, komme så langt de vil, karriære , lik lønn likt arbeid etc etc (støtter alt det), men i bunn og grunn er menn menn og kvinner kvinner. Embrace it, så blir alt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det hele har vi vel flytta oss så grønnskollen over i metrosexualitet at det nesten ikke er gøy. Javist, alle kan være flinke, smarte, komme så langt de vil, karriære , lik lønn likt arbeid etc etc (støtter alt det), men i bunn og grunn er menn menn og kvinner kvinner. Embrace it, så blir alt bedre.

 

Noen ganger tenker jeg at jeg er kvinne, mens andre ganger så føler jeg meg veldig maskulin. Men nå er ikke jeg riktig vel bevart, da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger tenker jeg at jeg er kvinne, mens andre ganger så føler jeg meg veldig maskulin. Men nå er ikke jeg riktig vel bevart, da. :lol:

 

Er det ikke greit å få det ut ? Viktig å ikke sitte inne med slike følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke greit å få det ut ? Viktig å ikke sitte inne med slike følelser.

 

Mannefølelsene du tenker på? Eller sutringa min over å innbille meg å ha switchende kjønnsidentitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende kjønnsidentitet. Jeg forestiller meg at det må oppleves slitsomt, spesielt i vårt såkalte åpne, dog så fordømmende samfunn

 

Jeg sier det ikke til noen, men jeg føler at folk prater om det, at jeg er kvinne og/eller homofil, men hvis jeg føler meg "fri" og praten går lett og jeg ler litt høyere enn normalt, så føler jeg at de prater om at jeg er en trygdesvindler... også føler jeg at de prater om at jeg endrer personlighet og/eller bare etterligner den personligheten de jeg prater med har... så som du kanskje skjønner så betyr det ikke en dritt noe av det jeg tenker, og jeg blir bare sittende i et menings-vakuum hvor eneste trøst er endesløs kverulering på nettforum og større inntak av helseskadelig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å være fri da :)

 

Meningsvakum er noe drit, bytt ut helseskadelig mat med øl, mye bedre. (mye bedre enn å ruse seg på Jesus og )

 

Endeløs kverulering på nett er gøy i små doser, men ikke la det styre livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...