Gå til innhold

Kan man ha med mat på cafe?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Viktig å være fri da :)

 

Meningsvakum er noe drit, bytt ut helseskadelig mat med øl, mye bedre. (mye bedre enn å ruse seg på Jesus og )

 

Endeløs kverulering på nett er gøy i små doser, men ikke la det styre livet ditt.

 

I går på Discovery var det en fyr som kastet masse frukt inn i en vaskemaskin, også kom det smoothie ut slangen... også slang han inn en diger murstein og, det hadde ikke maskinen godt av egentlig.

 

Det er de små tingene som gir den største gleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    19

  • adhemar

    10

  • AnonymBruker

    10

  • tonie

    2

Mest aktive i denne tråden

I går på Discovery var det en fyr som kastet masse frukt inn i en vaskemaskin, også kom det smoothie ut slangen... også slang han inn en diger murstein og, det hadde ikke maskinen godt av egentlig.

 

Det er de små tingene som gir den største gleden.

 

Jepp. slike ting er gøy. Viktig å ta vare på de små øyeblikkene, det er de som er selve livet. Og det bringer oss tilbake til start her (før trådstarter blir arg over helt avsporing og tullball i tråden)

 

SPIS bollen på cafe, selv om du ikke har kjøpt den der ! Vær Wild at heart, lev livet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPIS bollen på cafe, selv om du ikke har kjøpt den der ! Vær Wild at heart, lev livet !

I det minste, ikke undersøk om det er "greit" på forhånd. Som regel havner man ikke i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. I sommer var jeg på hotell med en.. venn.. og vi gikk ut en tur utenfor hotellet. Det var servering til 150 kroner ølet (slik rignes eller tilsvarende billigøl) på ene siden, men et røykebord ca 100 meter på andre siden. Der satt vi, og ordna noen øl fra butikken.

 

Vi klarte drikke et par øl hver før noen i betjeningen hadde fått direktiver fra noen høyere opp om at de måtte ut og si fra (, var 'patruljer' av hotellbetjening som gikk frem og tilbake og myste på oss ganske lenge, er så digg å ikke bry seg om slikt). Vel, vi fikk beskjed om at vi ikke kunne drikke medbrakt der, vi svarte da 'ok' og flyttet oss til en gressbakke litt lenger bort'.

 

Ikke noe politi, ikke digre duder som banket oss, ikke horder av mennesker som så på oss med ytterste forakt. Alt i alt ganske greit.

 

Jeg tviler på at en bolle vil skape særlig mye mer drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man trenger litt action er det jo bare å åpne colaen inne i butikken og slentre bort til kassa drikkende av den... går så bra, atte.

 

heehe, gjør jeg hele tiden. Kanskje ikke cola, men andre varer som konsumeres før kassa. Spesielt med barna. Ovenfor dem gjør jeg litt vesen av at vi betaler for ting som ingen viste vi hadde tatt i utgangspunktet. Grei livslærdom at vi betaler for det vi tar, men trenger ikke følge alle regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heehe, gjør jeg hele tiden. Kanskje ikke cola, men andre varer som konsumeres før kassa. Spesielt med barna. Ovenfor dem gjør jeg litt vesen av at vi betaler for ting som ingen viste vi hadde tatt i utgangspunktet. Grei livslærdom at vi betaler for det vi tar, men trenger ikke følge alle regler.

 

Hadde aldri jeg giddi, altså hvis ingen ser at jeg spiser Snickers'en så har jeg ikke spist noen Snickers. Rimi-Hagen og Reitan har uansett til smør på brødet. (De har jo kamera der, så det gjelder å spise fort.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri jeg giddi, altså hvis ingen ser at jeg spiser Snickers'en så har jeg ikke spist noen Snickers. Rimi-Hagen og Reitan har uansett til smør på brødet. (De har jo kamera der, så det gjelder å spise fort.)

 

Nei der ser du. Jeg glemte for øvrig et par Oakley solbriller på en flyplass (sikkerhetskontroll) for noen uker siden, tok ikke lange tiden før noen andre 'fant' dem. Slikt syns jeg er kjipt. Ville ikke ramla meg inn å beholdt/stjælt andre menneskers privateffekter. Tjener sikkert for bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei der ser du. Jeg glemte for øvrig et par Oakley solbriller på en flyplass (sikkerhetskontroll) for noen uker siden, tok ikke lange tiden før noen andre 'fant' dem. Slikt syns jeg er kjipt. Ville ikke ramla meg inn å beholdt/stjælt andre menneskers privateffekter. Tjener sikkert for bra.

 

Jeg stjeler mye, jeg. Det er jo det som lønner seg mest økonomisk. Ikke gå etter juveler, klokker eller snus, det er for risikabelt - gå etter truser! Slik fancy dametruser. Ingen er på vakt der, men det er faktisk ganske lukrativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

 

Ta med kaffetermos og ha picknick i parken. 

Anonymous poster hash: cbf4c...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke du slutte å kuppe tråder med masse utenomsnakk?

Anonymous poster hash: 5b228...ddb

 

Bollediskusjonen er vel ferdig, så i likhet med arbeidsmøter er det fritt frem å sitte litt over og skravle tullball. Med kaffe og bolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bør ikke du slutte å kuppe tråder med masse utenomsnakk? Anonymous poster hash: 5b228...ddb

Gå å ta deg en bolle du.

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare kjøpe drikke? Jeg tenker da på å kjøpe en bolle et annet sted og kjøpe en caffe latte på cafe? Får man stygge blikk og risikerer å bli snakket til av de ansatte der?

Om du spiser medbragt på cafe må du nok regne med både å bli kikket på og tilsnakket av de ansatte ja. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var din kafé, ville du synes det var ok om folk satt og spiste sin egen mat? Har sett folk som kjøper kaffe og drar opp hele matpakker, jeg synes det rett og slett er respektløst. Kjøp take away kaffe og sett deg ute et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...