Gå til innhold

Kan man ha med mat på cafe?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Om man nå absolutt skal være Wild at heart og kjempeyolo er det best å være det på spisesteder man ikke elsker og ønsker skal bestå til evig tid:)

 

Kebab-buler, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    19

  • adhemar

    10

  • AnonymBruker

    10

  • tonie

    2

Mest aktive i denne tråden

T

Kebab-buler, da?

På slike buler bør man definitivt ta med medbrakt mat, ellers risikerer man å få i seg både det ene og det andre som jeg ikke vil tenke på...

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T På slike buler bør man definitivt ta med medbrakt mat, ellers risikerer man å få i seg både det ene og det andre som jeg ikke vil tenke på...

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

 

Hva er du redd for basiliscus muslimicus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Avdekket av veterinærer fra Oslo Kommune.

Det ble foretatt prøver av diverse ingredienser fra ett lite gatekjøkken nær "Smuget" (en populær uteplass i oslo)Veterinærene fant sæd/ sperm rester i en mild kebab saus, dette stammet fra 6 forskjellige menn.

Gatekjøkkenet ble drevet av folk med utenlandsk bakkgrunn, alle som jobbet der var også utenlandske.

Grunnen til at de fant sæd/ sperm restene kun i mild kebab saus er som innehaveren etterhvert innrømte offentlig..."bare nordmenn vil ha mild kebab saus"...

 

 

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No comprendo.

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

 

Muslimer liker å sprute sæd i all maten vår. Vi bør ikke ansette dem hos Gilde, selv om de sikkert ikke vil ha noe med wienerpølser å gjøre. Jeg er sikker på at hvis du leser koranen bakvendt, så står det det; "sprut sæd i maten til enhver vantro hund, og du vil få ekstra kvote med jomfruer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer liker å sprute sæd i all maten vår. Vi bør ikke ansette dem hos Gilde, selv om de sikkert ikke vil ha noe med wienerpølser å gjøre. Jeg er sikker på at hvis du leser koranen bakvendt, så står det det; "sprut sæd i maten til enhver vantro hund, og du vil få ekstra kvote med jomfruer".

 

Jeg tørr ikke så spise kebab når man risikerer å få servert rotte i sæd-saus. Takke meg til Gilde-winerpølser med suspekt innhold.

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke så spise kebab når man risikerer å få servert rotte i sæd-saus. Takke meg til Gilde-winerpølser med suspekt innhold.

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

 

De har sikkert brukt NAV-PENGER til å bestikke de ansatte på Gilde til å sprute i pølsedeigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har sikkert brukt NAV-PENGER til å bestikke de ansatte på Gilde til å sprute i pølsedeigen.

 

Skulle ikke forundre meg.

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG HAR DE IKKE TILFØRT SÆD I KEBABSAUSEN OG SAGT AT DET BARE ER I MILD SAUS FORDI BARE NORDMENN SPISER MILD SAUS.

 

Ikke skrik sånn da mann!

Anonymous poster hash: 00ee4...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...