Gå til innhold

Tullball- konsentrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper manglende konsentrasjon er tegn på depresjon..? Lest det. Tidligere kunne jeg få til de mest kompliserte mønster.. Nå blir det bare tullball. Tidligere leste jeg bøker og artikler, nå orker jeg ikke.. Tidligere så jeg film, nå sovner jeg ( men har alltid sovnet under dårlige filmer- nå sovner jeg om jeg ser en bra og)Og hjelper jeh barnet mitt med lekser og vi skal snakke om hva som ble lest så har jeg glemt det og må gå tilbake i teksten. Sitter nå og strikker.. Trygt ..Etter fire forsøk på oppstart.. Kanskje min tid er over

Skrevet

Men hvorfor skrev jeg dette tro? Kjeder meg og deler dette på forum. Egentlig meningsløs handling .. Burde finne på no annet.

Skrevet

Typisk depresjon dette.

Håper du lar deg behandle for dette.

Ønsker deg alt vel og god bedring :)

Skrevet

Typisk depresjon dette.

Håper du lar deg behandle for dette.

Ønsker deg alt vel og god bedring :)

takk
Skrevet

Håper manglende konsentrasjon er tegn på depresjon..? Lest det. Tidligere kunne jeg få til de mest kompliserte mønster.. Nå blir det bare tullball. Tidligere leste jeg bøker og artikler, nå orker jeg ikke.. Tidligere så jeg film, nå sovner jeg ( men har alltid sovnet under dårlige filmer- nå sovner jeg om jeg ser en bra og)Og hjelper jeh barnet mitt med lekser og vi skal snakke om hva som ble lest så har jeg glemt det og må gå tilbake i teksten. 

Ja, veldig vanlig ved depresjon/mye angst.

Sitter nå og strikker.. Trygt ..Etter fire forsøk på oppstart.. Kanskje min tid er over

Det er den neppe hvis du bare gjør deg nytte av den behandlingen du er tilbudt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...