Gjest Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Håper manglende konsentrasjon er tegn på depresjon..? Lest det. Tidligere kunne jeg få til de mest kompliserte mønster.. Nå blir det bare tullball. Tidligere leste jeg bøker og artikler, nå orker jeg ikke.. Tidligere så jeg film, nå sovner jeg ( men har alltid sovnet under dårlige filmer- nå sovner jeg om jeg ser en bra og)Og hjelper jeh barnet mitt med lekser og vi skal snakke om hva som ble lest så har jeg glemt det og må gå tilbake i teksten. Sitter nå og strikker.. Trygt ..Etter fire forsøk på oppstart.. Kanskje min tid er over 0 Siter
Gjest Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Men hvorfor skrev jeg dette tro? Kjeder meg og deler dette på forum. Egentlig meningsløs handling .. Burde finne på no annet. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Typisk depresjon dette. Håper du lar deg behandle for dette. Ønsker deg alt vel og god bedring 0 Siter
Gjest Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Typisk depresjon dette. Håper du lar deg behandle for dette. Ønsker deg alt vel og god bedring takk 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Håper manglende konsentrasjon er tegn på depresjon..? Lest det. Tidligere kunne jeg få til de mest kompliserte mønster.. Nå blir det bare tullball. Tidligere leste jeg bøker og artikler, nå orker jeg ikke.. Tidligere så jeg film, nå sovner jeg ( men har alltid sovnet under dårlige filmer- nå sovner jeg om jeg ser en bra og)Og hjelper jeh barnet mitt med lekser og vi skal snakke om hva som ble lest så har jeg glemt det og må gå tilbake i teksten. Ja, veldig vanlig ved depresjon/mye angst. Sitter nå og strikker.. Trygt ..Etter fire forsøk på oppstart.. Kanskje min tid er over Det er den neppe hvis du bare gjør deg nytte av den behandlingen du er tilbudt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.