Gå til innhold

Den er grei :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg var det virkelig-

Det var like mye tull som at han jeg var forelska i og brukte meg for penger mens jeg var manisk, hadde plantet et kamera i lap topen min og drev og fulgte med på at jeg vaska leiligheten. Mens han strukturerte tankene mine via telepati.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

32

• Health Freak

16

• missmas

14

• ISW

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var like mye tull som at han jeg var forelska i og brukte meg for penger mens jeg var manisk, hadde plantet et kamera i lap topen min og drev og fulgte med på at jeg vaska leiligheten. Mens han strukturerte tankene mine via telepati.

Jeg har min egen tro om ting.

Skrevet

Jeg har min egen tro om ting.

Så lenge du forstår at det ikke er virkelig for andre er det jo greit nok.

Skrevet

Så lenge du forstår at det ikke er virkelig for andre er det jo greit nok.

For noen er det virkelig for andre ikke, forstår det...tvinger ikke min tro på noen ;)

Skrevet

hos meg var ingenting i psykosen sant

bortsett fra visse tegn jeg fikk fra gud, det spørs om faktisk var sant

det er skremmende.

for da kommer jeg til å få kreft når jeg er middelaldrende

men jeg kan vel ikke forvente annet med min livsstil

Skrevet

Hva er det å ha stemmer i hodet? Er det hallusinasjoner?

Skrevet

hos meg var ingenting i psykosen sant

bortsett fra visse tegn jeg fikk fra gud, det spørs om faktisk var sant

det er skremmende.

for da kommer jeg til å få kreft når jeg er middelaldrende

men jeg kan vel ikke forvente annet med min livsstil

Sier ikke at alt i mine psykoser var sant, var mye tull også for det viste seg jo. Det finnes de som lyger og bedrar, jeg tror ikke på alt som kommer til meg heller. Det gjør jo ikke du heller.

Skrevet

Hva er det å ha stemmer i hodet? Er det hallusinasjoner?

Tror det, men stemmehøring er vanlig blandt ikke psykotiske også.

Skrevet

jeg kommer til å dø :(

Det gjør vi alle.

Skrevet

Tror det, men stemmehøring er vanlig blandt ikke psykotiske også.

Er bare at jeg har hørt folk referere til tankestemmer som stemmer.

Skrevet

men jeg dør ung

Nei det tror jeg ikke.

Skrevet

Er bare at jeg har hørt folk referere til tankestemmer som stemmer.

Tankestemmer? Da er vi vel mer over på telepati?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke.

jo for jeg lever usunt

og jeg fikk tegn fra gud. det blir tarmkreft evt brystkreft.

Skrevet

Tankestemmer? Da er vi vel mer over på telepati?

Tenker på det med at du ser for deg en person som sier noe, og så tenker du det denne sier.

Skrevet

jo for jeg lever usunt

og jeg fikk tegn fra gud. det blir tarmkreft evt brystkreft.

Det gjør mange men lever lenge fordi, jeg lever usunt men har fått vite at jeg skal bli bestemor en dag. Men det hjelper jo å leve sunt, jeg vil egentlig det...det er bare så vanskelig.

Er ikke sikkert det var Gud du fikk tegn fra, det er mye lureri ute og går.

Skrevet

Tenker på det med at du ser for deg en person som sier noe, og så tenker du det denne sier.

Kan jo være telepati det.

Skrevet

Det gjør mange men lever lenge fordi, jeg lever usunt men har fått vite at jeg skal bli bestemor en dag. Men det hjelper jo å leve sunt, jeg vil egentlig det...det er bare så vanskelig.

Er ikke sikkert det var Gud du fikk tegn fra, det er mye lureri ute og går.

Jeg har alltid vært ateist, men PLUTSELIG mens jeg satt i flyet og hadde psykotisk mani, så ble alt lyst og jeg bare VISSTE at det fins en gud.

Så så jeg mine guardian angels på flyet, de satt med foldede hender med et teppe eller en pute over seg, og det er en kode for at jeg skal få tarmkreft (har en venninne som pleide sitte med pute over magen og hun fikk forstadie til tarmkreft) om jeg ikke mister magen min. Jeg hadde ikke mage der og da pga jeg hadde gått ned så mye fordi jeg var manisk, men nå har jeg mage akkurat som kodene viste meg fremtiden.

Jeg har også fått tegn fra gud om at jeg må drikke vann istedet for cola. og det må jeg for å miste magen. itillegg må jeg legge om kostholdet. Men jeg klarer ingen av delene. Så dø kommer jeg til, ung. Tenker når jeg er i alderen til min guardian angels, de var i 50-60 årene.

Skrevet

Kan jo være telepati det.

Det tror ikke jeg, selv om det kan føles sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...