Gå til innhold

Den er grei :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært ateist, men PLUTSELIG mens jeg satt i flyet og hadde psykotisk mani, så ble alt lyst og jeg bare VISSTE at det fins en gud.

Så så jeg mine guardian angels på flyet, de satt med foldede hender med et teppe eller en pute over seg, og det er en kode for at jeg skal få tarmkreft (har en venninne som pleide sitte med pute over magen og hun fikk forstadie til tarmkreft) om jeg ikke mister magen min. Jeg hadde ikke mage der og da pga jeg hadde gått ned så mye fordi jeg var manisk, men nå har jeg mage akkurat som kodene viste meg fremtiden.

Jeg har også fått tegn fra gud om at jeg må drikke vann istedet for cola. og det må jeg for å miste magen. itillegg må jeg legge om kostholdet. Men jeg klarer ingen av delene. Så dø kommer jeg til, ung. Tenker når jeg er i alderen til min guardian angels, de var i 50-60 årene.

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette jeg.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

32

• Health Freak

16

• missmas

14

• ISW

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det tror ikke jeg, selv om det kan føles sånn.

Nei det er jo opp til deg hva du vil tro.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette jeg.

Jeg så også en mann på flyet med leppegrimaser… (fremtidig TD hos meg?)

Skrevet

Nei det er jo opp til deg hva du vil tro.

Nei, jeg kan ikke noe for at jeg tror det jeg tror. Ikke du heller. Ingen kan det.

Skrevet

Vet ikke. Bare husk at alt er ikke virkelig, altså ting bedrar.

Skrevet

Nei, jeg kan ikke noe for at jeg tror det jeg tror. Ikke du heller. Ingen kan det.

Vi velger jo selv hva vi vil tro, eller er det intuisjonen som bestemmer?

Skrevet

Jeg trodde krigen mot Irak handlet om meg. Jeg var Saddam. Jeg har forkastet de tankene.

Skrevet

En stemme i hodet er bare en tanke. En hørselshallusinasjon hører du med ørene (altså, du innbiller deg at du gjør det).

Men - man kan være psykotisk uten å høre eller se ting. Hvis du er overbevist om at du egentlig er en kylling, så kan det være psykose, selv om du ikke ser at du har fjær.

Skrevet

Tror det, men stemmehøring er vanlig blandt ikke psykotiske også.

På vegne av de ikke- psykotiske kan jeg bekrefte at jeg kan forestille meg stemmer inne i hodet. Jeg "hører" aldri stemmer på samme måte som jeg hører ekte lyder.

Hvis Health Freak hører slengbemerkninger og lurer på om det er telepati eller reelle stemmer har han et problem som jeg ikke har.

Skrevet

Vi velger jo selv hva vi vil tro, eller er det intuisjonen som bestemmer?

Det som bestemmer hva man tror er genene og hva man har fått inn av sanseinntrykk i løpet av livet. En har ingen kontroll over dette.

Skrevet

...Jeg har også fått tegn fra gud om at jeg må drikke vann istedet for cola. og det må jeg for å miste magen. itillegg må jeg legge om kostholdet. Men jeg klarer ingen av delene. Så dø kommer jeg til, ung. Tenker når jeg er i alderen til min guardian angels, de var i 50-60 årene.

Mamma ble 49, pappa, 59 - ja det er ungt, men ikke så ungt som jeg trodde du mente du ville bli. trodde 30-40 jeg.

Jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å få kreft, er så mye av det i familien min - kan aldri tenke meg at jeg slipper unna i alle fall

Anonymous poster hash: f35af...ef4

Skrevet

Jeg trodde krigen mot Irak handlet om meg. Jeg var Saddam. Jeg har forkastet de tankene.

mener du damene og mannen på flyet ikke hadde noe med meg å gjøre?

Skrevet

Men - man kan være psykotisk uten å høre eller se ting. Hvis du er overbevist om at du egentlig er en kylling, så kan det være psykose, selv om du ikke ser at du har fjær.

Og da kalles det vrangforestillinger.

Skrevet

Mamma ble 49, pappa, 59 - ja det er ungt, men ikke så ungt som jeg trodde du mente du ville bli. trodde 30-40 jeg.

Jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å få kreft, er så mye av det i familien min - kan aldri tenke meg at jeg slipper unna i alle fall

Det er så ekkelt å se for meg dagen de ikke kan gjøre noe mer og du skal dø. Og vite at det skal skje.

Skrevet

Det er så ekkelt å se for meg dagen de ikke kan gjøre noe mer og du skal dø. Og vite at det skal skje.

Det var det som skjedde med foreldrene mine - bare lindrende omsorg

Skrevet

På vegne av de ikke- psykotiske kan jeg bekrefte at jeg kan forestille meg stemmer inne i hodet. Jeg "hører" aldri stemmer på samme måte som jeg hører ekte lyder.

Hvis Health Freak hører slengbemerkninger og lurer på om det er telepati eller reelle stemmer har han et problem som jeg ikke har.

Det er bare vanlig at det finnes stemmehørere som ikke er psykotiske, har lest det. Sier ikke at alle hører det.

Skrevet

Det som bestemmer hva man tror er genene og hva man har fått inn av sanseinntrykk i løpet av livet. En har ingen kontroll over dette.

Å det trodde jeg.

Skrevet

Å det trodde jeg.

Du har blitt opplært av omverdenen til å tro feil. Alt er en maskin.

Skrevet

Du har blitt opplært av omverdenen til å tro feil. Alt er en maskin.

Omverden ville lære meg feil men klarte det ikke, jeg tror ikke vi er maskiner.

Skrevet

Omverden ville lære meg feil men klarte det ikke, jeg tror ikke vi er maskiner.

Det er bra for deg, for da fungerer du bedre som maskin. Det er ikke bra for en maskin å ha selvinnsikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...