Gå til innhold

Den er grei :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som bestemmer hva man tror er genene og hva man har fått inn av sanseinntrykk i løpet av livet. En har ingen kontroll over dette.

Kontrollen består i at hjernen bearbeider inntrykkene og treffer valg. Altså har hjernen kontroll, dvs menneskene har kontroll.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

32

• Health Freak

16

• missmas

14

• ISW

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kontrollen består i at hjernen bearbeider inntrykkene og treffer valg. Altså har hjernen kontroll, dvs menneskene har kontroll.

Neisj det er bare "valg" basert på det tidligere.

Skrevet

Det er bra for deg, for da fungerer du bedre som maskin. Det er ikke bra for en maskin å ha selvinnsikt.

Nei nå blir jeg bare forvirret hehe, tenker på terminator.

Skrevet

Nei nå blir jeg bare forvirret hehe, tenker på terminator.

Hehe... ikke meningen det altså.

Skrevet

Ingen har kontroll. Obama kan ikke noe for at han er president. Nobelprisvinnere kan ikke noe for deres prestasjoner. ABB kan ikke noe for noe han heller.

Fri vilje er en samfunnsinnretning, som har oppstått for å maksimere flertallet av maskinenes behag.

Skrevet

Ingen har kontroll. Obama kan ikke noe for at han er president. Nobelprisvinnere kan ikke noe for deres prestasjoner. ABB kan ikke noe for noe han heller.

Fri vilje er en samfunnsinnretning, som har oppstått for å maksimere flertallet av maskinenes behag.

Jeg tror på fri vilje. Nå virker du syk.

Skrevet

Jeg tror på fri vilje. Nå virker du syk.

En kan kanskje si jeg er syk ja, siden en maskin vil fungere bedre uten å fatte dette, selv om maskinen ikke trenger å fungere bra av den grunn.

Jeg ville fungert mye bedre uten å skjønne det, men jeg kan ikke overskrive det jeg vet bare fordi det lønner seg.

Skrevet

Jeg ønsker å beholde mine stemmer, de hjelper meg å få sove.

Ser på antipsykotisk medisin som det blir laget en vegg mellom meg og stemmene mine vil ikke ha det.

Er det sykt? Å ønske å ha stemmene?

g

Anonymous poster hash: f1fb0...b8b

Skrevet

En kan kanskje si jeg er syk ja, siden en maskin vil fungere bedre uten å fatte dette, selv om maskinen ikke trenger å fungere bra av den grunn.

Jeg ville fungert mye bedre uten å skjønne det, men jeg kan ikke overskrive det jeg vet bare fordi det lønner seg.

Det kan man si ja, håper du blir bedre snart.

Skrevet

Det kan man si ja, håper du blir bedre snart.

Må ikke bare sykeliggjøre folk bare fordi de mener noe annet...

Skrevet

Jeg ønsker å beholde mine stemmer, de hjelper meg å få sove.

Ser på antipsykotisk medisin som det blir laget en vegg mellom meg og stemmene mine vil ikke ha det.

Er det sykt? Å ønske å ha stemmene?

g

Anonymous poster hash: f1fb0...b8b

Det vet jeg ikke om det er sykt, men er jo forståelig om det er gode stemmer. Med AP så mister man det gode også.

Skrevet

Må ikke bare sykeliggjøre folk bare fordi de mener noe annet...

Det har du rett i, beklager det. Du har rett til å mene det du velger uten å bli sykeliggjort.

Skrevet

Det har du rett i, beklager det. Du har rett til å mene det du velger uten å bli sykeliggjort.

Forstår deg godt jeg, jeg gjør jo narr av det du mener.

Skrevet

Forstår deg godt jeg, jeg gjør jo narr av det du mener.

Har ikke fått med meg at du gjør narr av det jeg mener da.

Skrevet

Har ikke fått med meg at du gjør narr av det jeg mener da.

Overnaturlighet generelt da.

Skrevet

Overnaturlighet generelt da.

Ok sånn ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...