Gjest Gargamel Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Det som bestemmer hva man tror er genene og hva man har fått inn av sanseinntrykk i løpet av livet. En har ingen kontroll over dette. Kontrollen består i at hjernen bearbeider inntrykkene og treffer valg. Altså har hjernen kontroll, dvs menneskene har kontroll. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Kontrollen består i at hjernen bearbeider inntrykkene og treffer valg. Altså har hjernen kontroll, dvs menneskene har kontroll. Neisj det er bare "valg" basert på det tidligere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 Det er bra for deg, for da fungerer du bedre som maskin. Det er ikke bra for en maskin å ha selvinnsikt. Nei nå blir jeg bare forvirret hehe, tenker på terminator. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Nei nå blir jeg bare forvirret hehe, tenker på terminator. Hehe... ikke meningen det altså. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Ingen har kontroll. Obama kan ikke noe for at han er president. Nobelprisvinnere kan ikke noe for deres prestasjoner. ABB kan ikke noe for noe han heller. Fri vilje er en samfunnsinnretning, som har oppstått for å maksimere flertallet av maskinenes behag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 Ingen har kontroll. Obama kan ikke noe for at han er president. Nobelprisvinnere kan ikke noe for deres prestasjoner. ABB kan ikke noe for noe han heller. Fri vilje er en samfunnsinnretning, som har oppstått for å maksimere flertallet av maskinenes behag. Jeg tror på fri vilje. Nå virker du syk. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Jeg tror på fri vilje. Nå virker du syk. En kan kanskje si jeg er syk ja, siden en maskin vil fungere bedre uten å fatte dette, selv om maskinen ikke trenger å fungere bra av den grunn. Jeg ville fungert mye bedre uten å skjønne det, men jeg kan ikke overskrive det jeg vet bare fordi det lønner seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Jeg ønsker å beholde mine stemmer, de hjelper meg å få sove. Ser på antipsykotisk medisin som det blir laget en vegg mellom meg og stemmene mine vil ikke ha det. Er det sykt? Å ønske å ha stemmene? gAnonymous poster hash: f1fb0...b8b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 En kan kanskje si jeg er syk ja, siden en maskin vil fungere bedre uten å fatte dette, selv om maskinen ikke trenger å fungere bra av den grunn. Jeg ville fungert mye bedre uten å skjønne det, men jeg kan ikke overskrive det jeg vet bare fordi det lønner seg. Det kan man si ja, håper du blir bedre snart. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Det kan man si ja, håper du blir bedre snart. Må ikke bare sykeliggjøre folk bare fordi de mener noe annet... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 Jeg ønsker å beholde mine stemmer, de hjelper meg å få sove. Ser på antipsykotisk medisin som det blir laget en vegg mellom meg og stemmene mine vil ikke ha det. Er det sykt? Å ønske å ha stemmene? gAnonymous poster hash: f1fb0...b8b Det vet jeg ikke om det er sykt, men er jo forståelig om det er gode stemmer. Med AP så mister man det gode også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 Må ikke bare sykeliggjøre folk bare fordi de mener noe annet... Det har du rett i, beklager det. Du har rett til å mene det du velger uten å bli sykeliggjort. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Det har du rett i, beklager det. Du har rett til å mene det du velger uten å bli sykeliggjort. Forstår deg godt jeg, jeg gjør jo narr av det du mener. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 Forstår deg godt jeg, jeg gjør jo narr av det du mener. Har ikke fått med meg at du gjør narr av det jeg mener da. 0 Siter
Health Freak Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Har ikke fått med meg at du gjør narr av det jeg mener da. Overnaturlighet generelt da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2014 Forfatter Skrevet 18. september 2014 Overnaturlighet generelt da. Ok sånn ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.