Gå til innhold

Dette som er frisk?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

15

• missmas

12

• AnonymBruker

9

• tonie

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg har endelig satt på vaskemaskina

Bra. Da har du en ting mindre hengende over deg i morgen. Og rene klær!  :)

Skrevet

Det var da noe. På en skikkelig dårlig dag må man kunne si seg fornøyd med at man i alle fall har tatt seg en liten tur. Jeg orket tjue minutter rolig badmington med sønnen til tross for at jeg egentlig ikke orket noe som helst. *flink* ;)

Ja en må vel være fornøyd med det en klarer :)

Skrevet

Bra. Da har du en ting mindre hengende over deg i morgen. Og rene klær!   :)

De må henges til tørk da...

Anonymous poster hash: ce580...5ff

Skrevet

De må henges til tørk da...

jeg har heldigvis tørketrommel… men har bestemt meg for å brette klærne og legge de i skapet istedet for å bare slenge de inn som jeg pleier, så får en se hvordan det går… puhhhh

Skrevet

jeg har heldigvis tørketrommel… men har bestemt meg for å brette klærne og legge de i skapet istedet for å bare slenge de inn som jeg pleier, så får en se hvordan det går… puhhhh

Jeg har alle de rene klærne i en haug på sengen på gjesterommet. Må ta meg sammen. Må ta meg sammen. Må...

Skrevet

Jeg skal be om å få prøve antidepressiva, kanskje jeg orker mer slik jeg gjorde før da.

Skrevet

Ja en må vel være fornøyd med det en klarer :)

Det viktigste er at en gjør noe. Og at en gir seg selv litt ros for det en har klart istedenfor å trekke seg ned ved å fokusere på alt en ikke har fått gjort.

Skrevet

Jeg skal be om å få prøve antidepressiva, kanskje jeg orker mer slik jeg gjorde før da.

Er du deprimert da?

Skrevet

Jeg har alle de rene klærne i en haug på sengen på gjesterommet. Må ta meg sammen. Må ta meg sammen. Må...

De er jo rene i alle fall. Du kunne hatt en haug med skitne klær på gjesterommet...:)

Skrevet

Er du deprimert da?

Nope. Men jeg er tiltaksløs

Skrevet

Det må gå an å fungere bedre enn jeg gjør. Jeg kan neppe være optimalt medisinert så dårlig som jeg fungerer.

Skrevet

Nope. Men jeg er tiltaksløs

Tror ikke AD vil funke da?

Skrevet

Tror ikke AD vil funke da?

Jeg har trua.

Skrevet

Jeg har trua.

Det er enkelte her som hevder at en trippel-dose SSRI hjelper mot alt. Hva vet jeg.

Skrevet

NEI Stjernestøv, dette er ikke å være frisk (nok).

Det er synd hvis dine behandlere "synes dette er bra nok" og aksepterer resultatet.

Jeg håper du igjen virkelig får nyte livet og utfolde deg i livet. Håper du får en kombinasjon av medisiner som muliggjør dette, samtidig som du får den hjelpen du trenger gjennom samtaler til å finne tilbake livsgnisten.

Skrevet

Det er enkelte her som hevder at en trippel-dose SSRI hjelper mot alt. Hva vet jeg.

Personlig står jeg på 8-dobbel. Det fungerer som bare det.. :-)

Skrevet

Kan vel trygt si at jeg har "lagt inn årene", mine dager blir meningsløse og tomme. Tiden er ikke inne for å gjøre noe, men det er den aldri. Livet blir hva du gjør det til, men hva når man ikke klarer så mye? Må jeg bare akseptere det? Har iallefall planer om å begynne å spise sunt, men det har jeg jo hatt lenge det og. Planer som har gått i vasken, hva er vitsen liksom? Burde jo være frisk nå som jeg tar medisiner , men alt er så tungt.

Dette er friskere enn i sommer, men kanskje ikke en veldig god tilværelse.

Har du begynt å delta på frisklivssentralen igjen? Jeg tror det vil være bra for deg med noen aktiviteter som strukturerer hverdagen din litt og som gjør at du treffer noen hyggelige mennesker.

Skrevet

Personlig står jeg på 8-dobbel. Det fungerer som bare det.. :-)

8 dobbel dose høres bra ut. håper fastlegen går med på antidepressiva. 

Skrevet

8 dobbel dose høres bra ut. håper fastlegen går med på antidepressiva. 

Jeg tuller litt med det. 50 mg Zoloft er vel standard dose, og jeg står på 400. Men årsaken er en kombinasjon av tre ting:

1) OCD krever høyere dosering enn depresjon

2) Jeg forbrenner medisiner veldig raskt (genetisk).

3) Jeg er ikke akkurat den minste gutten, er høy og vekten har akkurat gått under tre-sifret. Er noen kilo å fordele medisinen på.

Jeg følte bare for å tulle litt med vedkommende som alltid anbefaler en trippel dose SSRI (litt ironisk)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...