Inner self Skrevet 19. september 2014 Skrevet 19. september 2014 Det startet som helseangst. Hadde en kul på halsen, var hos legen (turnuslege), og ikke min faste. Turnuslegen sa att det var så å si symmetrisk. Var ikke noe i følge han. Når jeg kjenner selv, så kjennes det ikke symmetrisk ut. Gruet meg max før denne timen, og hadde voldsom angst da jeg dro for å få den sjekket. Men føler ikke att jeg har fått en god forklaring. Selv om jeg har sjekket kulen for 7 år siden og, da sa legen att det var sikkert en lungebetennelse eller noe slikt som kroppen bekjempet. Men kulen har vært der hele tiden. Begynte å bekymre meg etter jeg fikk noe annet avkreftet. Nå bekymrer jeg meg om alt, og har sterk indre uro. Nå er jeg redd for andre ting og, og går å grubler og føler meg ukomformtabel, og ser for meg forskjellige katastrofescenarioer. Noen som har noen tips? jeg har schizofreni, ocd og angst. Føler meg ikke så god nå. Ikke noe psykoseting tror jeg. går på zyprexa og zoloft (150). 0 Siter
Gjest Skrevet 19. september 2014 Skrevet 19. september 2014 Hørtes ikke noe godt ut. Har ikke noe råd å gi deg, ville bare sende deg noen støttende tanker, og håper at noen andre som vet svarer deg. Gid bedring 0 Siter
Inner self Skrevet 19. september 2014 Forfatter Skrevet 19. september 2014 Takk hww! for støttende ord 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 19. september 2014 Skrevet 19. september 2014 Kanskje ta en tur til fastlegen og si at du har hatt en kul på halsen i 7 år og er litt bekymret og høre hva han sier. 0 Siter
Health Freak Skrevet 19. september 2014 Skrevet 19. september 2014 Kanskje psykoterapi hadde vært noe... ja, om det ikke hjelper å få sjekket kulen hos fastlegen. 0 Siter
Inner self Skrevet 19. september 2014 Forfatter Skrevet 19. september 2014 Kan man ikke stole på en turnuslege? Ville en turnuslege kjenne om det var noe farlig? NHD? 0 Siter
Health Freak Skrevet 19. september 2014 Skrevet 19. september 2014 Tror det er mest sannsynlig at turnuslegen har rett, men det er jo selvsagt slik at en lege med masse erfaring vil kunne gi deg et sikrere svar. Siden det har gått 7 år ville jeg gått tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 Skrevet 20. september 2014 Tror det er mest sannsynlig at turnuslegen har rett, men det er jo selvsagt slik at en lege med masse erfaring vil kunne gi deg et sikrere svar. Siden det har gått 7 år ville jeg gått tilbake. Siden det er gått syv år er det neppe dødelig.Anonymous poster hash: 716f6...462 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.