Gå til innhold

Angst værre enn på lenge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet som helseangst. Hadde en kul på halsen, var hos legen (turnuslege), og ikke min faste. Turnuslegen sa att det var så å si symmetrisk. Var ikke noe i følge han. Når jeg kjenner selv, så kjennes det ikke symmetrisk ut. Gruet meg max før denne timen, og hadde voldsom angst da jeg dro for å få den sjekket. Men føler ikke att jeg har fått en god forklaring. Selv om jeg har sjekket kulen for 7 år siden og, da sa legen att det var sikkert en lungebetennelse eller noe slikt som kroppen bekjempet. Men kulen har vært der hele tiden.

Begynte å bekymre meg etter jeg fikk noe annet avkreftet. Nå bekymrer jeg meg om alt, og har sterk indre uro. Nå er jeg redd for andre ting og, og går å grubler og føler meg ukomformtabel, og ser for meg forskjellige katastrofescenarioer.

Noen som har noen tips? jeg har schizofreni, ocd og angst. Føler meg ikke så god nå. Ikke noe psykoseting tror jeg.

går på zyprexa og zoloft (150).

Skrevet

Hørtes ikke noe godt ut.

Har ikke noe råd å gi deg, ville bare sende deg noen støttende tanker, og håper at noen andre som vet svarer deg.

Gid bedring :)

Skrevet

Takk hww!

for støttende ord :)

Skrevet

Kanskje ta en tur til fastlegen og si at du har hatt en kul på halsen i 7 år og er litt bekymret og høre hva han sier.

Skrevet

Kanskje psykoterapi hadde vært noe... ja, om det ikke hjelper å få sjekket kulen hos fastlegen.

Skrevet

Kan man ikke stole på en turnuslege? Ville en turnuslege kjenne om det var noe farlig? NHD?

Skrevet

Tror det er mest sannsynlig at turnuslegen har rett, men det er jo selvsagt slik at en lege med masse erfaring vil kunne gi deg et sikrere svar. Siden det har gått 7 år ville jeg gått tilbake.

Skrevet

Tror det er mest sannsynlig at turnuslegen har rett, men det er jo selvsagt slik at en lege med masse erfaring vil kunne gi deg et sikrere svar. Siden det har gått 7 år ville jeg gått tilbake.

Siden det er gått syv år er det neppe dødelig.

Anonymous poster hash: 716f6...462

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...