Gå til innhold

ble kristen under psykosen

Anbefalte innlegg

Skrevet

så etter psykosen prøvde jeg med venninne dra på Filadelia. men det ble for mye støv og inntrykk for hjernen post psykose. og nå er jeg ikke religiøs lenger. selv om jeg fikk tegn fra gud.kan prøve Filadelfia igjen kanskje hjernen tåler det nå. men jeg har mistet troen

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• FGT

15

• miakami

13

• AnonymBruker

10

• stjernestøv

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Religion er jo en form for psykose. :-)

Anonymous poster hash: c14cc...e5f

Skrevet

men mine kristne venninner fungerer godt. det gjorde ikke jeg da jeg var psykotisk

Skrevet

men mine kristne venninner fungerer godt. det gjorde ikke jeg da jeg var psykotisk

Nei, for du er egentlig ikke kristen.

Anonymous poster hash: c14cc...e5f

Skrevet

så etter psykosen prøvde jeg med venninne dra på Filadelia. men det ble for mye støv og inntrykk for hjernen post psykose. og nå er jeg ikke religiøs lenger. selv om jeg fikk tegn fra gud.kan prøve Filadelfia igjen kanskje hjernen tåler det nå. men jeg har mistet troen

Jeg såg endel på visjon norge i sommer, nå har jeg mistet interessen. Nå prøver jeg å skjerme meg fra tro og ting som er for ville, det har for stor innvirkning på meg. Har det det på deg også?

Skrevet (endret)

jeg klarer ikke tro :(

Vil du tro da siden du la inn et trist fjes?

Jeg tror for mye :mellow:

Endret av stjernestøv
Skrevet

ja jeg vil tro men det går ikke

Da er det vel ikke meningen da.

Skrevet

det var bare så rart at jeg plutselig VISSTE det er en gud da jeg var psykotisk også mista jeg det

Skrevet

det var bare så rart at jeg plutselig VISSTE det er en gud da jeg var psykotisk også mista jeg det

Ingenting er rart når man er psykotisk. Men synd hvis du vil tro og ikke klarer det. Medisiner gjør noe med troen og.

Skrevet

jeg klarer ikke tro :(

Nei det skjønner veldig godt, etter hva du har erfart og opplevd.

Ingenting er rart når man er psykotisk. Men synd hvis du vil tro og ikke klarer det. Medisiner gjør noe med troen og.

Medisiner trenger ikke å gjøre noe med troen, da må det i tilfelle en form for godtroenhet som er bygd på føleri.
Skrevet

Medisiner trenger ikke å gjøre noe med troen, da må det i tilfelle en form for godtroenhet som er bygd på føleri.

Trenger ikke nei.

Skrevet

Jeg hadde kristen ocd/psykose, og det var ett helvete, så jeg savner det ikke

men det forsvant med medisiner. Nå er det jo ikke sikkert det var ekte tro

men uansett så synes jeg att jeg er glad for å ikke tro lengre,

i alle fall ikke på gud, den kristne, eller

abrahamske i det hele tatt

for det er ikke verdt det

for meg, men

kanskje for

deg?

Skrevet

Helt utrolig tulletråd. Det neste blir vel en eller annen som påstår å ha personlighetsspaltning der den ene personligheten er ateist og den andre er kristen.

Anonymous poster hash: 59c65...a8c
Skrevet

Jeg hadde kristen ocd/psykose, og det var ett helvete, så jeg savner det ikke

men det forsvant med medisiner. Nå er det jo ikke sikkert det var ekte tro

men uansett så synes jeg att jeg er glad for å ikke tro lengre,

i alle fall ikke på gud, den kristne, eller

abrahamske i det hele tatt

for det er ikke verdt det

for meg, men

kanskje for

deg?

Mener du meg? Jeg tror ikke på noen relgion. Er jo bra at du ikke tror lenger da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...