miakami Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 så etter psykosen prøvde jeg med venninne dra på Filadelia. men det ble for mye støv og inntrykk for hjernen post psykose. og nå er jeg ikke religiøs lenger. selv om jeg fikk tegn fra gud.kan prøve Filadelfia igjen kanskje hjernen tåler det nå. men jeg har mistet troen 0 Siter
miakami Skrevet 21. september 2014 Forfatter Skrevet 21. september 2014 jeg trodde en venninne var min frelser 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 Religion er jo en form for psykose. :-) Anonymous poster hash: c14cc...e5f 0 Siter
miakami Skrevet 21. september 2014 Forfatter Skrevet 21. september 2014 men mine kristne venninner fungerer godt. det gjorde ikke jeg da jeg var psykotisk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 men mine kristne venninner fungerer godt. det gjorde ikke jeg da jeg var psykotisk Nei, for du er egentlig ikke kristen. Anonymous poster hash: c14cc...e5f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 så etter psykosen prøvde jeg med venninne dra på Filadelia. men det ble for mye støv og inntrykk for hjernen post psykose. og nå er jeg ikke religiøs lenger. selv om jeg fikk tegn fra gud.kan prøve Filadelfia igjen kanskje hjernen tåler det nå. men jeg har mistet troen Jeg såg endel på visjon norge i sommer, nå har jeg mistet interessen. Nå prøver jeg å skjerme meg fra tro og ting som er for ville, det har for stor innvirkning på meg. Har det det på deg også? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 (endret) jeg klarer ikke tro Vil du tro da siden du la inn et trist fjes? Jeg tror for mye Endret 21. september 2014 av stjernestøv 0 Siter
miakami Skrevet 21. september 2014 Forfatter Skrevet 21. september 2014 ja jeg vil tro men det går ikke 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 ja jeg vil tro men det går ikke Da er det vel ikke meningen da. 0 Siter
miakami Skrevet 21. september 2014 Forfatter Skrevet 21. september 2014 det var bare så rart at jeg plutselig VISSTE det er en gud da jeg var psykotisk også mista jeg det 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 det var bare så rart at jeg plutselig VISSTE det er en gud da jeg var psykotisk også mista jeg det Ingenting er rart når man er psykotisk. Men synd hvis du vil tro og ikke klarer det. Medisiner gjør noe med troen og. 0 Siter
FGT Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 jeg klarer ikke tro Nei det skjønner veldig godt, etter hva du har erfart og opplevd.Ingenting er rart når man er psykotisk. Men synd hvis du vil tro og ikke klarer det. Medisiner gjør noe med troen og.Medisiner trenger ikke å gjøre noe med troen, da må det i tilfelle en form for godtroenhet som er bygd på føleri. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. september 2014 Skrevet 21. september 2014 Medisiner trenger ikke å gjøre noe med troen, da må det i tilfelle en form for godtroenhet som er bygd på føleri. Trenger ikke nei. 0 Siter
Inner self Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Jeg hadde kristen ocd/psykose, og det var ett helvete, så jeg savner det ikke men det forsvant med medisiner. Nå er det jo ikke sikkert det var ekte tro men uansett så synes jeg att jeg er glad for å ikke tro lengre, i alle fall ikke på gud, den kristne, eller abrahamske i det hele tatt for det er ikke verdt det for meg, men kanskje for deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Helt utrolig tulletråd. Det neste blir vel en eller annen som påstår å ha personlighetsspaltning der den ene personligheten er ateist og den andre er kristen. Anonymous poster hash: 59c65...a8c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Jeg hadde kristen ocd/psykose, og det var ett helvete, så jeg savner det ikke men det forsvant med medisiner. Nå er det jo ikke sikkert det var ekte tro men uansett så synes jeg att jeg er glad for å ikke tro lengre, i alle fall ikke på gud, den kristne, eller abrahamske i det hele tatt for det er ikke verdt det for meg, men kanskje for deg? Mener du meg? Jeg tror ikke på noen relgion. Er jo bra at du ikke tror lenger da. 0 Siter
Inner self Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Nei, jeg mente trådststarter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Nei, jeg mente trådststarter. Ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.