Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det der er allment. Jeg har i alle fall ikke den erfaringen. Og, liksom, hvorfor begynte man med det i utgangspunktet, hvis det var altfor søtt og ikke så godt.

Ikke sikkert det er allment, men jeg har hørt om mange som har opplevd det samme som meg. Men en må jo holde seg unna alt søtt i minst 14 dager.

Tror brusdrikking begynner i det små, akkurat som alkohol. Også må man bare ha mer og mer.... (Sukkeravhengighet)

Tror ikke det der er allment. Jeg har i alle fall ikke den erfaringen. Og, liksom, hvorfor begynte man med det i utgangspunktet, hvis det var altfor søtt og ikke så godt.

Jeg hadde en lang periode hvor jeg ikke spiste noe særlig søtt (da kun sukkerfrie alternativer) og drikker ekstremt sjeldent brus eller saft. Etter mange mnd smakte jeg på en vanlig melkesjokolade og kranglet nesten med kjæresten min - jeg hevdet bestemt at de måtte ha gjort noe med den, den  var jo vanvittig søt og ekkel! De hadde ikke gjort noe som helst... Smaken endrer seg gjerne om det er noe man ikke har smakt på lenge.

Smaker endrer seg nok for alle, ja. Men jeg er sikker på at i alle fall jeg bare får mer og mer sans for sukker av å holde meg unna. Blir det samme som om man skulle leve av bare havregryn i melk det, etterhvert ville man blitt fryktelig lei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...